• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Citibank isi va restrange operatiunile de retail din Romania si se va dedica persoanelor juridice

Citibank isi va restrange operatiunile de retail din Romania si se va dedica persoanelor juridice

Citigroup a anuntat in New York o serie de actiuni de natura sa reduca cheltuielile si sa eficientizeze compania. Aceasta repozitionare la nivel global include cateva piete in care banca isi va restrange in mod semnificativ operatiunile de retail.

Pentru Romania, Citi a luat decizia strategica de a se concentra pe segmentul dedicat persoanelor juridice valorificand reteaua globala pentru a oferi clientilor excelenta in servicii. Astfel, ca parte a repozitionarii globale anuntate, vor fi luate in considerare alternative strategice, inclusiv o posibila vanzare.

Desi Citibank Romania are un portofoliu puternic si cu o crestere rapida, in actualul context economic, nu va putea sa atinga, suficient de repede, dimensiunea si profitabilitatea de care compania are nevoie. Din acest considerent, este mai eficient ca Citi sa isi dedice eforturile diviziei destinate persoanelor juridice din Romania, segment pe care banca este puternica.

In perioada urmatoare nu vor exista modificari in ceea ce priveste felul in care Citibank Romania isi deserveste clientii persoane fizice si in felul in care conduce operatiunile locale de retail.

Dorim sa subliniem faptul ca aceasta decizie nu va influenta angajamentul bancii fata de Romania, unde avem o prezenta inca din 1996. In viitor, Citibank Romania va continua sa isi dezvolte operatiunile destinate clientiilor companii mari, institutii financiare si intreprinderi mici si mijlocii.

Citi, una dintre cele mai importante companii internationale de servicii financiare, detine 200 de milioane de conturi de clienti în peste 160 de tări din lume. Citi furnizează persoanelor fizice, companiilor, guvernelor si institutiilor o gamă largă de produse si servicii financiare, inclusiv credite si servicii bancare pentru persoane fizice, activităti bancare si de investitii pentru companii, garantii bancare si managementul averilor.

Citibank este prezentă în România încă din anul 1996 si furnizează produse si servicii financiare de înaltă calitate companiilor nationale si internationale, companiilor mici si medii, sectorului public, organizatiilor non-profit si persoanelor fizice.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//