• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost

Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost

Lowe&Partners a creat campania de lansare a unui nou produs de la Bancpost. Pornind de la caracteristicile noului produs, depozitul Start Dublu, care îţi oferă dobândă dublă în prima lună, Primeşti mai mult de la început s-a dovedit a fi conceptul cel mai potrivit pentru campania Bancpost.

"Adesea începuturile au cea mai mare importanţă. Începutul reprezintă cea mai importantă parte a întregului. Primul cuvânt rostit, primul Crăciun, prima zi de şcoală, prima zi de facultate... şi acum prima investiţie cu adevărat rentabilă. Cu acest produs începutul este bun nu numai pentru că ai dobânda bună dar şi pentru că este una dublă. Este ca şi cum ai fi martor la primele cuvinte ale copilului tau : însa în loc de unul spune două", spun reprezentantii agentiei.

"Am pornit la drum cu un produs cu totul şi cu totul aparte, cu un diferenţiator puternic – primeşti mai mult de la început. Ne-am dorit să transmitem acelaşi mesaj şi prin abordarea creativă. Ce-ar fi să oferim mai mult de la un spot bancar? Când am auzit conceptul am fost siguri ca avem un câştigător; un bebeluş care îşi rosteste primele cuvinte la vederea unei super-oferte este ceva ce cu greu poţi ignora!”, spune Violeta Mogoşanu, Bancpost.

Astfel, spotul campaniei Lowe&Partners are ca personaj principal un bebeluş, încurajat de mămică, tătic şi bunic să zică primul cuvânt. Însă sub privirea dezamagită a celor mari, pe parcursul a trei episoade de teasing, bebeluşul nu cedează în niciun fel presiunii. Dupa câteva zile de incertitudine a urmat revealul, lansarea spotului propriu-zis, ce aduce acelaşi bebeluş în prim plan, de data aceasta rostind primele cuvinte, care nu sunt nici mama, nici tata, ci... "MAMĂ, ce oferta la Bancpost!".

“Ideea era sa facem un copil care nu poate sa rostească cuvinte mai lungi de o silabă să spună o întreagă frază cu intonaţie! Elementul-surpriză este exact faptul că acest lucru este practic... imposibil! Compromisurile nu intrau în discuţie, spotul trebuia să fie şocant. Deci trebuia să punem în scenă... imposibilul. Asta s-a tradus prin multe ore de regie, postproducţie, cadre suprapuse şi foarte multa răbdare. De la legislaţie şi până la răbdarea de a distra copilul pe platoul de filmare, toată echipa – agenţia, clientul, regizorul şi tehnicienii – şi-au unit forţele pentru a-l face pe bebeluş să vorbească”, a spus Raluca Popa, Copywriter, Lowe&Partners.

Alături de comunicarea pe TV, campania a fost extinsa în presă, radio, online, dar şi în interiorul punctelor de lucru Bancpost. 

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei: Din partea Bancpost: Ştefania Cristescu, Violeta Mogoşanu, Andrei Bîrsan. Din partea Lowe&Partners: Raluca Popa – Copywriter; Dan Costea – Senior Art Director;  Ilinca Nanoveanu – AV producer; Ana Smultea - Senior Account Manager; Cristina Popovici – Account Manager

Premiată la Epica, Clio, New York Festivals, Cresta, Golden Hammer şi, local, la Effie, Ad’Or, AdPrint.

În România de 19 ani, Lowe creează pentru clienţi precum: Bancpost, Bergenbier S.A., Ferrero, Terapia Ranbaxy, Unilever (Domestos, Cif, Rexona, Rama, Clear, Signal, Delikat), Praktiker, Johnson & Johnson sau Crucea Roşie Română.

Lowe este o companie americană cu headquarters la Londra şi birouri în peste 90 de ţări si peste 9000 de angajaţi în reprezentanţele sale din întreaga lume.

Lowe Vibe este divizia de BTL a agenţiei Lowe&Partners, înfiinţată la începutul acestui an.

Lowe&Partners este membră a grupului de companii din care mai fac parte: Initiative, Brand Programming Network, GolinHarris, HyperActive, Mobile Works şi Medic One.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//