• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Magazinele Real din Europa de Est, cumparate de Auchan pentru suma de 1,1 miliarde euro

Magazinele Real din Europa de Est, cumparate de Auchan pentru suma de 1,1 miliarde euro

Metro Group a incheiat cu firma franceza Groupe Auchan un acord avand ca obiect vanzarea operatiunilor derulate de Real in Europa de Est. Groupe Auchan va prelua activitatile operationale si imobilele aferente ale filialei METRO GROUP din Polonia, Romania, Rusia si Ucraina. In acest mod, Real se va concentra asupra dezvoltarii cu succes a activitatii desfasurate in Germania si va oferi concomitent oportunitati sporite de dezvoltare operatiunilor derulate in Europa de Est. Pretul de achizitie se cifreaza la 1,1 miliarde €. Tranzactia necesita aprobarea din partea autoritatilor competente in domeniul concurentei si, conform estimarilor, va fi finalizata in 2013.

Vianney Mulliez, presedintele structurii de conducere a Groupe Auchan, a afirmat: "Prin achizitionarea activitatilor comerciale desfasurate de Real in cele patru tari, Groupe Auchan valorifica oportunitatea de a echilibra prezenta sa in Europa Centrala si de Est; celelalte doua regiuni principale sunt reprezentate de Europa de Vest si Asia. In mod suplimentar, avem posibilitatea de a le oferi clientilor nostri servicii imbunatatite, prin intermediul echipelor deosebit de profesioniste in care avem incredere deplina - atat la Real, cat si la Auchan." In viitor, magazinele Real din Europa de Est isi vor desfasura activitatea sub egida marcii Auchan.

"Prin Auchan am identificat cumparatorul optim pentru activitatea desfasurata in Europa de Est de catre Real: Real este deja pozitionata foarte bine in aceste tari si se remarca printr-un potential deosebit de crestere. Pentru magazinele Real si angajatii acestora, Auchan ofera oportunitati bune de dezvoltare", afirma Olaf Koch, presedintele consiliului de administratie al METRO AG.

Activitatea derulata de Real in Turcia nu face obiectul tranzactiei, deoarece Auchan nu este prezenta in aceasta tara si, prin achizitia efectuata, intentioneaza exclusiv sa isi extinda activitatile derulate deja in Europa de Est. Astfel nu se vor produce modificari cu privire la Real in Turcia: "In ultimii ani, activitatea desfasurata de Real in Turcia a inregistrat o evolutie deosebit de imbucuratoare si se remarca printr-un potential semnificativ de dezvoltare. In prezent ne dorim valorificarea consecventa a acestuia", a afirmat Koch.

"Real Germania este o componenta stabila a portofoliului METRO GROUP. Suntem convinsi de potentialul oferit de activitatile centrelor comerciale cu autoservire in Germania. In colaborare cu managementul firmei Real lucram in prezent la un plan de masuri pentru a valorifica potentialul existent in domeniul rezultatelor si a creste in mod durabil rentabilitatea", completeaza Koch.

Vanzarea activitatilor derulate de Real in Europa de Est catre Groupe Auchan include aproximativ 91 de centre comerciale Real in Polonia, Rusia, Romania si Ucraina, precum si imobilele din 14 locatii aflate in proprietate. Real a obtinut in cele patru tari in anul 2011 o cifra de afaceri de peste 2,76 miliarde euro si dispune acolo de aproximativ 20.000 de angajati. Auchan are in cele patru tari 98reprezentante unde isi desfasoara activitatea aproximativ 65.000 de angajati.

GROUPE AUCHAN ocupa locul 12 la nivel mondial in randul lanturilor de magazine care desfasoara activitati de comert cu amanuntul cu produse alimentare. Concernul isi desfasoara activitatea in 12 tari si dispune de 269.000 de angajati. Concernul este divizat in 5 sectoare principale de activitate: centrele comerciale cu autoservire (655 magazine integrate complet in concern si 23 cu mandat de administrare, cu participatii sau contracte de fransiza), supermarketuri (767 magazine integrate complet in concern si 1.665 cu concesiune pe baza de fransiza sau participatie), comert cu amanuntul in domeniul imobiliar (Immochan), operatiuni bancare (Oney Banque Accord), e-Commerce si alte activitati. Viziunea concernului este concentrata asupra unei imbunatatiri a puterii de cumparare si a calitatii vietii pentru un numar cat mai mare de clienti, prin intermediul angajatilor responsabili, profesionisti, implicati si respectati. In anul 2011, Groupe Auchan a inregistrat o cifra de afaceri la nivelul concernului fara impozite de 44,4 miliarde euro, 55% fiind inregistrata in afara Frantei.

METRO GROUP este una dintre cele mai importante societati comerciale internationale. In anul 2011, aceasta a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 67 miliarde €. Intreprinderea este prezenta in 32 de tari cu aproximativ 2.200 de centre si dispune de peste 280.000 de angajati. Performantele METRO GROUP au la baza forta marcilor sale comerciale, care se impun independent pe piata: Metro/Makro Cash & Carry - lider international in sectorul comertului cu ridicata prin autoservire, Real SB-Warenhäuser, Media Markt si Saturn - lider de piata la nivel european in domeniul magazinelor specializate in produse electronice, precum si centrele comerciale Galeria Kaufhof.

real,- Group face parte din METRO GROUP. real,- simbolizeaza produse variate de marca, competenta ridicata in domeniul produselor proaspete, precum si un raport atractiv intre pret si calitate. In cadrul real,- Group, firma opereaza 316 centre comerciale cu autoservire in Germania, la care se adauga alte 110 in Polonia, Romania, Rusia, Ucraina si Turcia. In anul comercial 2011, firma a obtinut cu cei aproximativ 70.000 de angajati o cifra de afaceri neta de 11,2 miliarde de euro.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//