Piata de retail din Constanta se va imbogati cu sase noi magazine, ~ intr-o singura zi. Conform datelor din piata, Carrefour va inaugura 5 magazine ~ Carrefour Market, supermarketuri in spatii ale retelei locale Aliment Murfatlar, pe data ~ de 29 ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
In Constanta se deschid 5 magazine Carrefour Market si un nou magazin Billa - inaugurare pe 29 noiembrie 2012

Piata de retail din Constanta se va imbogati cu sase noi magazine, intr-o singura zi. Conform datelor din piata, Carrefour va inaugura 5 magazine Carrefour Market, supermarketuri in spatii ale retelei locale Aliment Murfatlar, pe data de 29 noiembrie 2012, in diverse zone ale orasului.
In aceeasi zi, Billa Romania va inaugura al doilea sau supermarket din Constanta, in zona Dacia, pe Bd. Tomis, o zona foarte centrala si apropiata de alte spatii concurente: Mega Image, Lidl si Cora.
Carrefour mai are in Constanta un hipermarket. In afara acestor jucatori (Carrefour si Billa), pe piata mai exista Real (2 hipermarketuri), Cora (un hipermarket in City Park Mall si inca unul ce va fi lansat in 2013, in Corall - aflat in constructie in acest moment), Auchan (in Maritimo Shopping Center), Metro, Selgros, Mega Image, Penny Market, Lidl.
BILLA este prezentă pe piata din România din februarie 1999 când a deschis primul supermarket din Bucuresti. În prezent, BILLA operează 66 de magazine în cele mai importante orase din România. Compania detine brandurile proprii Clever, MY si BILLA, Clever fiind una dintre cele mai cunoscute si apreciate mărci proprii din România. BILLA România este unul dintre cei mai importanti anagajatori din România si a creat până în prezent peste 3.500 de locuri de muncă în întreaga tară.
Cu aproape 9.900 de magazine în 30 de tări si cu 412 000 de colaborători, grupul Carrefour este al doilea distribuitor mondial si numărul 1 în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour se afirmă ca un partener zilnic pentru un numar ce depăseste 25 de milioane de clienti din Europa, Asia si America Latină.
Grupul Carrefour se sprijină pe o strategie inovatoare, care pune alături hypermarketuri, supermarketuri, magazine de proximitate si cash and carry cu scopul de a propune clientilor săi cele mai mici preturi pentru o gamă largă de produse si servicii.
Cu peste 3 miliarde de operatiuni la casă, prin intermediul tuturor activitătilor sale, Grupul îsi asumă responsabilităti economice, sociale si de mediu si garantează pentru calitatea produselor sale si securitatea clientilor săi.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info