• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Maratonul caritabil 1000Balkan Charity Challenge - fonduri pentru 10 proiecte umanitare

Maratonul caritabil 1000Balkan Charity Challenge - fonduri pentru 10 proiecte umanitare

Maratonul “1000 Balkan Charity Challenge” urmareste sa stranga fonduri pentru 10 proiecte umanitare, cum ar fi, spre exemplu, ingrijirea copiilor care sufera de boli incurabile, aflati in asistenta HOSPICE. Traseul presupune traversarea de doua ori a Dunarii si a muntilor Balcani, trecand prin locuri cu peisaje spectaculoase, de la 0 pana la 2.000 de metri altitudine. Astfel, prima parte a maratonului, de la Bucuresti la Sofia, va fi parcursa pe bicicleta, in trei zile, cate 150 de km in fiecare zi. La intoarcere, participantii vor parcurge traseul in alergare, timp de 7 zile, respectiv cate 65 de km pe zi.  

La acest maraton inedit s-au inscris deja la start 64 de persoane din companii precum UniCredit Tiriac Bank, Rompetrol, UniCredit Leasing, etc. dar si din clubul sportiv Ro Club Maraton. Odata intrati in cursa, participantii vor sustine HOSPICE si celelalte proiecte umanitare incercand sa-si convinga cunoscutii sa doneze pentru aceaste cauze, pe parcursul celor 10 zile cat va dura maratonul.  

Maratonul “1000 Balkan Charity Challenge” este o premiera atat pentru Romania, cat si pentru Bulgaria, iar initiatorul sau este Stanislav Georgiev, CFO si Vicepresedinte Executiv al UniCredit Tiriac Bank. Acesta spune despre ideea competitiei ca “este cu adevarat una speciaal si sunt mandru sa fiu implicat in organizare, atat ca reprezentant al UniCredit Tiriac Bank, cat si ca individ preocupat de caritate si implicare civica. “

Alexey Golovin, Directorul de Comunicare a Grupului Rompetrol este surprins de numarul mare de colegi dornici sa participe: “Ne-am alaturat Hospice si UniCredit, doi parteneri de durata ai Grupului Rompetrol, in acest eveniment cu scopul de a promova spiritul caritabil si pentru a strange fonduri pentru o cauza nobila. Efervescenta creata in companie, faptul ca 40 de colegi vor participa la o cursa de 1000 de km de ciclism si alergat,  in Romania si Bulgaria, ne bucura si reconfirma faptul ca valorile companiei sunt insusite si promovate de angajatii sai. “

Detalii despre organizarea maratonului, despre cele 10 cauze umanitare pentru care se strang fonduri, despre inscrieri sau despre alte modalitati de implicare pot fi gasite pe site-ul http://1000balkan.com .

Tot acolo, pe parcursul maratonului vor fi publicate fotografii si noutati despre desfsurare, iar publicul va putea sa fac donatii.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//