• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Anuarul de Indoor Advertising din Romania, publicat de Asociatia Romana de Indoor Advertising (ARIA)

Anuarul de Indoor Advertising din Romania, publicat de Asociatia Romana de Indoor Advertising (ARIA)

Anuarul de Indoor Advertising prezintă toate mediile de indoor advertising din România, împreună cu prezentarea celor 9 companii membre ARIA.

Prima ediţie a Anuarului de Indoor Advertising conţine prezentarea tuturor reţelelor importante de publicitate indoor din România, grupate în cadrul Asociaţiei Române de Indoor Advertising.

Mediile de comunicare indoor s-au diversificat foarte mult, astfel că în prezent în România sunt active toate tipurile de comunicare out-of-home active în majoritatea ţărilor dezvoltate. Reţelele prezentate sunt: Brand Management, Elevate, Indoor Media, Reţeaua Info-Sănătate, Invent Media, Oops Media, Salon Style Media, Spectacular, Sugar Media.

Mediile de comunicare oferite de reţelele de indoor advertising includ: ecrane LCD, puncte de distribuţie materiale informative, click-frame, bannere indoor, roll-up, branding scări rulante, backlit, uşi lift, sales point, roll-up, floor sticker, reclamă în oglindă, afişe în toalete, door hangers, column design s.a.

“Anuarul este un document de lucru important pentru planificarea unei campanii de marketing, şi îşi are locul pe masa fiecărui planner din agenţiile de media, precum şi pe biroul oricărui director de marketing. De ce? Pentru că Brand awareness-ul produselor promovate prin campanii de indoor advertising place-based este intre 30-40% mai mare decât al campaniilor pe Tv, Radio sau Outdoor.

Confirmarea acestei eficienţe este dată de un studiu Arbitron&Edison, realizat în 2010, care concluzionează că publicitatea indoor în sălile de aşteptare este mediul de comunicare cu cea mai mare retenţie a mesajelor (Ad Recall): 60%, faţă de TV (20%), Outdoor (20%) şi Radio (9%)”, declară Lector univ. dr. Ovidiu Brazdău, preşedintele ARIA.

Anuarul de Indoor Advertising este disponibil online la adresa: www.indoor-romania.ro/docs/Anuarul_de_Indoor%20_Advertising_2012.pdf

Asociaţia Română de Indoor Advertising (ARIA) grupează cele mai importante nouă companii din România care deţin şi gestionează spaţii de comunicare de tip indoor advertising. ARIA are drept scop principal sustinerea, dezvoltarea si promovarea Indoor Advertising-ului in Romania, precum si reprezentarea intereselor membrilor in fata institutiilor guvernamentale, organizatii şi companiilor, precum si a publicului larg.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//