• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Goodyear Pentru Siguranta Celor Mici - proiect pilot

Goodyear Pentru Siguranta Celor Mici - proiect pilot

Goodyear Dunlop Tires România, subsidiara locală a producătorului de anvelope de top lider la nivel mondial, Goodyear, a lansat proiectul pilot „Goodyear Pentru Siguranţa Celor Mici”. Proiectul, orientat către educarea şi informarea celor mici în spiritul creşterii siguranţei lor în trafic şi în mediul urban în general, are ca primi beneficiari suporterii nu mai vârstnici de 8 ani ai echipelor din cadrul Cupei României.

Pornind de la un set de elemente grafice mai pe gustul celor mici, proiectul „Goodyear Pentru Siguranţa Celor Mici” se adresează copiilor cu scopul de a le oferi un set de informaţii minimal şi un pachet de bază cu materiale folositoare creşterii vizibilităţii lor în trafic, pe timp de noapte, în locuri aglomerate şi/sau cu vizibilitate redusă.

Copiii de vârsta claselor primare încep să fie mult mai activi social şi să se implice în activităţi altături de adulţi pe tot parcursul zilei. Astfel, par că se descurcă excelent asumându-şi sarcini şi responsabilităţi, dar această situaţie este adesea înşelătoare. Un copil de 8 ani nu se poate descurca încă singur în trafic şi nu se poate plasa mereu în condiţii de siguranţă. Un copil de 8 ani este mai scund decât înălţimea unei maşini, prin urmare este mai greu de văzut şi vede la rândul său mai puţin. Odată cu trecerea la ora de iarnă, această situaţie se înrăutăţeşte, vizibilitatea copiilor în trafic fiind şi mai scăzută cu lăsarea prematură a întunericului.

„La oricare din meciurile care se dispută acum în Cupa României putem vedea suporteri mai mici de 8 ani. Zelul lor este admirabil cu atât mai mult cu cât vin, alături de părinţi, să îşi susţină favoritele cât de târziu în seară. Pentru a-i ajuta pe părinţi să se asigure că cei mici sunt în deplină siguranţă şi pentru a-i face pe copii mai uşor de reperat în situaţii aglomerate şi de trafic, cum pot fi cele generate în timpul unui meci de fotbal, aducem celor mici un pachet de elemente de siguranţă şi informaţii necesare siguranţei lor”, a subliniat Ovidiu Bălan, director general al Goodyear Dunlop Tires România. „În calitate de parteneri oficiali ai Cupei României, mulţumim organizatorilor pentru sprijinul acordat în implementarea acestui proiect în rândul celor prezenţi pe stadioane la meciurile din Cupă, începând cu această etapă a 8-imilor”, a mai precizat acesta.

Copiii pot fi mai vizibili în trafic şi în mediul urban în general prin:

Haine vizibile. Acestea trebuie să fie luminoase, strălucitoare şi intens colorate.

Accesorii reflectorizante pentru haine. Adăugând benzi reflectorizante în jurul braţelor sau pe încălţăminte ajută de asemenea la a-i face mai vizibili în special seara, în zile ceţoase, ploioase sau pur şi simplu mohorâte, sau pe drumurile lăturalnice mai puţin luminate.

Bicicleta şi ghiozdanul. Acestea sunt mai uşor de remarcat prin accesoriile reflectorizante ataşate şi prin luminile – din faţă şi din spate – funcţionale. De asemenea adăugarea unor stickere reflectorizante pe ghiozdan îi ajută şi mai mult să fie vizibili în trafic.

Pachetul de bază „Goodyear Pentru Siguranţa Celor Mici” răspunde acestor nevoi şi conţine: vestă reflectorizantă pentru cei cu vârsta între 6 şi 9 ani, brăţară reflectorizantă flexibilă ce poate accesoriza şi hainele sau un rucsac pentru cei mai mici de 6 ani şi stikere fosforescente pentru diverse utilizări ca accesorii pe ghiozdan, bicicletă şi chiar încălţăminte.

Goodyear este una din cele mai mari companii producătoare de anvelope din lume. Are aproximativ 72.000 de angajaţi şi îşi fabrică produsele în 55 de unităţi de producţie din 22 de ţări peste tot în lume. Cele două centre ale sale pentru inovare din Akron, Ohio şi Colmar-Berg, Luxemburg dezvoltă produse şi servicii de ultimă generaţie care stabilesc standardul pentru tehnologie şi performanţă în această industrie.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//