• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

62% dintre utilizatori nu au auzit niciodata de cele mai periculoase amenintari online

62% dintre utilizatori nu au auzit niciodata de cele mai periculoase amenintari online

Stuxnet, Duqu si Zeus sunt numele celor mai periculoase amenintari din mediul online, despre care s-a vorbit chiar si in afara presei de specialitate. Totusi, se pare ca multi utilizatori sunt, in continuare, neinformati cu privire la ele. Un studiu recent, realizat de O+K Research, releva faptul ca aproape doua treimi dintre respondenti nu au auzit niciodata de aceste amenintari, in timp ce 28% dintre cei intrebati stiu de existenta lor la modul general.

Participantii la studiu – care au reprezentat 25 de tari – au fost, de asemenea, intrebati despre amenintarile de tip zero-day si despre botnet-uri, rezultatele fiind aproape aceleasi – utilizatorii stiau la fel de putine lucruri despre aceste amenintari ca despre  despre programele malware mentionate anterior. Totusi, aceste rezultate nu sunt in totalitate negative, avand in vedere faptul ca solutiile antivirus integrate protejeaza dispozitivele de cele mai recente amenintari indiferent de cunostintele proprietarilor computerelor.

De asemenea, utilizatorii care nu inteleg foarte bine nivelul de risc al peisajului malware s-ar putea sa nu inteleaga complet nici nevoia pentru o solutie de securitate. Potrivit studiului, aceasta este sursa celor mai multe probleme. Aproape jumatate dintre utilizatorii de computere si proprietarii de laptop-uri (exceptand produsele Apple) considera ca datele lor sunt relativ in siguranta. 8,5% dintre respondenti sunt convinsi ca laptopul sau computerul lor nu are nevoie de protectie suplimentara.

In ceea ce priveste dispozitivele mobile, situatia este si mai complicata: 16% dintre posesorii de tablete si 15% dintre utilizatorii de smartphone-uri sunt convinsi ca dispozitivele lor sunt in afara oricarui pericol. Aproape jumatate dintre toti utilizatorii de dispozitive mobile pot fi clasificati drept sceptici – considera ca dispozitivele lor sunt mai mult sau mai putin protejate, desi recunosc ca utilizarea unui software specializat, precum Kaspersky Mobile Security, ar asigura un nivel mai ridicat de securitate.

Majoritatea utilizatorilor au tendinta sa subestimeze consecintele negative pe care le poate avea un program malware pentru dispozitivele si datele lor.  Acest lucru se datoreaza faptului ca utilizatorii pur si simplu nu stiu cum le pot patrunde programele daunatoare in computer, cum se manifesta si ce daune pot provoca. Este important de specificat ca suita Kaspersky Internet Security 2013 asigura protectie in timp real impotriva tuturor amenintarilor cibernetice, inclusiv impotriva celor mai periculoase arme cibernetice ale momentului.

Tehnologia Automatic Exploit Prevention, care face parte din suita Kaspersky Internet Security 2013, a fost proiectata pentru a raspunde celor mai sofisticate amenintari – cele care exploateaza vulnerabilitati in cele mai raspandite programe software. Exploit-urile reprezinta arma preferata a infractorilor cibernetici atunci cand initiaza atacuri de tip „drive-by download” (utilizatorul isi infecteaza sistemul prin simpla accesare a unei pagini web).

Automatic Exploit Prevention protejeaza utilizatorii Kaspersky Lab in fata acestor tipuri de exploit-uri, inclusiv impotriva celor care utilizeaza vulnerabilitati de tip „zero-day”. Acestea din urma sunt cele mai periculoase, deoarece infecteaza sistemul folosind brese de securitate nedescoperite inca, din soft-uri foarte populare. Avand la baza experienta indelungata a Kaspersky Lab in domeniul securitatii IT, tehnologia Automatic Exploit Prevention recunoaste activitatea neautorizata, initiata de un exploit, fara a bloca procesul normal de operare al aplicatiei potential vulnerabile, precum browser-ul de Internet, editorul de text etc.

Kaspersky Lab este cel mai mare producator privat de solutii de securitate endpoint din lume, fiind inclus in topul primilor patru producatori de solutii pentru protectie endpoint la nivel mondial. Pe parcursul celor 15 ani de existenta, Kaspersky Lab a ramas o companie inovatoare in domeniul securitatii informatice si ofera suite de protectie IT pentru utilizatori individuali, SMB si companii mari. Compania este prezenta in aproximativ 200 de tari si teritorii, la nivel global, protejand peste 300 de milioane de utilizatori din intreaga lume.

Compania a fost pozitionata pe locul patru in clasamentul IDC „Worldwide Endpoint Security Revenue by Vendor, 2011”. Clasamentul a fost publicat in raportul IDC „Worldwide Security Endpoint Products 2012-2016 Forecast and 2011 Vendor Shares” (IDC #235930, iulie 2012). Criteriile de clasificare s-au bazat pe veniturile obtinute din vanzarile de solutii de securitate endpoint in 2011.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//