• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Dupa dealuri, film in regia lui Cristian Mungiu, ajunge in 40 de orase din Romania, alaturi de Provident

Dupa dealuri, film in regia lui Cristian Mungiu, ajunge in 40 de orase din Romania, alaturi de Provident

Provident Financial România sustine filmul românesc, devenind partenerul oficial al peliculei „După dealuri”, regizată de Cristian Mungiu. Lung metrajul, distins cu două premii Cannes, este cea mai asteptată peliculă românească a anului, fiind propusă si pentru premiile Oscar la sectiunea „Cel mai bun film străin”.

Filmul rulează în cinematografele din România începând cu 26 octombrie 2012, iar traseul proiectiilor cuprinde peste 40 de orase din tară. Difuzarea peliculei „După dealuri” este realizată la nivel national cu sustinerea Provident Financial România. 

În luna noiembrie, pelicula care spune o poveste autentică despre dragoste, liberul arbitru si constrângerile religiei, va putea fi vizionată în Sibiu, Piatra Neamt, Oradea, Deva, Botosani, Alba Iulia, Bistrita, Râmnicu Vâlcea, dar si în alte localităti. Filmul va ajunge si în orase care nu mai dispun de cinematograf precum Călărasi, Alexandria, Slobozia, Miercurea Ciuc sau Lugoj, iar proiectiile se vor desfăsura în case de cultură, teatre sau alte spatii destinate spectacolelor.

„Prin asocierea cu pelicula românească După Dealuri dorim să le oferim acces locuitorilor din cele 40 de orase la evenimente culturale cu ecou pe scena marilor festivaluri din Europa. Astfel, toti cei care sunt curiosi să afle povestea emotionantă prezentată de Cristian Mungiu vor avea sansa să se bucure de proiectii chiar la ei în oras si vrem ca astfel de evenimente să devină recurente în comunitătile în care suntem prezenti.” a declarat Ivo Kalik, Director General Provident Financial România. 

Premiera filmului a avut loc în Bucuresti,  pe 25 octombrie, în închiderea celei de-a treia editii a festivalului Les Films de Cannes a Bucarest.

În luna mai, „După dealuri” a obtinut premiul pentru cel mai bun scenariu si un dublu premiu de interpretare – acordat actritelor Cosmina Stratan si Cristina Flutur – la cea de-a 56 editie a Festivalului de la Cannes. Pelicula ce a intrat inclusiv în selectia Festivalului de la New York spune povestea puterii credintei si a eforturilor de regăsire a spiritualitătii în moduri ce pot stârni controverse si pot duce fiinta umană dincolo de limite.

Provident România este o institutie financiară nebancară specializată în acordarea de împrumuturi pe valoare mică, pe termen scurt, membră a grupului britanic International Personal Finance (IPF), cel mai mare angajator britanic din Europa Centrală si de Est. În sase ani de activitate, Provident a investit peste 600.000 de euro în programe de responsabilitate socială, care vizează domenii precum educatia financiară, sprijinirea copiilor defavorizati si persoanelor cu nevoi speciale, protectia mediului înconjurător.

Provident promovează incluziunea financiară si socială ca fiind una dintre cele mai eficiente solutii pe termen lung la problema sărăciei si a izolării sociale. Prin programele sale de responsabilitate socială, compania îsi propune să faciliteze accesul persoanelor cu venituri mici si mijlocii la informatii si instrumente financiare care să îi ajute să-si optimizeze bugetul propriu si cel familial, precum si la evenimente si initiative culturale.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//