• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Mindshare isi relanseaza identitatea corporate

Mindshare isi relanseaza identitatea corporate

Rebranding-ul, dezoltat impreuna cu agentia de branding Moving Brands, face parte din procesul de reorganizare globala demarata la inceputul lui 2008. Este prima reorganizare prin care Mindshare trece de la infiintare (1997), avand ca obiectiv  castigarea pozitiei de partener al clientilor sai.

Brandingul retelei are in continuare la baza culoarea violet, aceeasi de la infiintarea Mindshare, dar sigla si identitatea vizuala sunt diferite. Noul logo este mai indraznet si exprima atitudinea Mindshare, orientata spre progres, spre integrarea de noi tehnologii, dar este  si expresia conectarii permanente a retelei la evolutiile din peisajul media.

Prin noua identitate vizuala Mindshare isi doreste sa ilustreze abordarea mai simpla si mai flexibila a agentiei, prin regruparea celor peste 12 departamente individuale specializate in doar 4 grupuri care relationeaza: Client Leadership, Business Planning, Invention, The Exchange.

Reorganizarea Mindshare demarata la inceputul acestui an are ca scop integrarea completa a serviciilor specializate (generare de continut, digital, sponsorizare) pentru a maximiza valoarea relatiei  brand - consumator si a furniza un avantaj competitive clientiilor Mindshare. Servicii incluzand modelarea ROI, strategii  de comunicare, sponsorizari de emisiuni sportive si generare de content sunt grupate  intr-o platforma simplificata pentru a livra servicii de marketing integrate.

"Reorganizarea Mindshare vine intr-un moment potrivit in Romania, pentru ca anul 2008 a adus o relansare a volumului afacerii si o crestere a echipei. Trecem prin cea mai mare crestere a agentiei din ultimii ani, iar reorganizarea este o excelenta oportunitate de a oferi membrilor echipei Mindshare noi posibilitati de dezvoltare si de a concentra oferta noastra catre clienti intr-o varianta mai simpla si mai flexibila, intergand serviciile specializate cum sunt dezvoltarea de continut si zona de digital in oferta noastra de baza", a declarat Oana Petroff, Leader, Mindshare Romania.

"Am folosit aceasta oportunitate pentru a revigora identitatea companiei noastre, atat pe plan intern, cat si extern, ca parte a reorganizarii globale prin care trece reteua in prezent. Aceasta noua identitate simbolizeaza o alta etapa in evolutia noastra, spre un nou model de agentie, in care devenim adevarati parteneri de afaceri ai clientilor nostri, gasind valoare in  parteneriate, consumatori, colaborari", a declarat Ailsa Lochrie, Director de Marketing Mindshare Worldwide.
 
"Cand ne-am lansat ne-am dorit sa fim o agentie a viitorului. Dupa 10 ani acest obiectiv este mai puternic ca niciodata. Pentru a ne pregati pentru acest viitor, astazi dezvaluim noul nostru branding, care este inca o dovada a ambitiei noastre, deja demonstrate de reorganizarea globala in curs. Reorganizarea a fost rezultatul semnalelor primite de la birourile noastre din diferite tari si reflecta puterea retelei noastre globale, unul dintre principalele noastre avantaje, dar si hotararea noastra permanenta de a fi parteneri ai clientilor nostri", a spus Dominic Proctor, CEO Mindshare Worldwide.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//