• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Showroom eMAG la Brasov, al doilea ca marime dupa cel din Bucuresti

Showroom eMAG la Brasov, al doilea ca marime dupa cel din Bucuresti

eMAG, cel mai mare retailer online din Estul Europei, a deschis la Brasov un nou showroom în care expune peste 500 de produse si accesorii, similar cu portofoliul prezentat în magazinul din Capitală. Cu o suprafată totală de 350 m2 si un spatiu de vânzare de 275 m2, noul showroom face parte din strategia companiei de crestere a ratei de conversie a vizitatorilor care se informează în online, dar preferă încă să achizitioneze din magazinele traditionale.

“Am înteles de la început că ne asumăm si un rol de educare a pietei si că este esential să fim prezenti si local în tară, prin showroom-uri în care clientul să poată vedea produsele pe care le doreste sau de unde să ridice comenzile plasate deja online”, a declarat Lucia Ciucă, Director Marketing eMAG. “Există încă multi clienti care se informează online, dar preferă să cumpere din magazine. Pe aceia, si nu numai, îi vizăm prin deschiderea de showroom-uri în regiunile cheie din tară. În paralel lucrăm si la extinderea regională si la dezvoltarea portofoliului de produse” a explicat Lucia Ciucă.

Prin lansarea noului showroom, spatiul total de expunere pentru produsele distribuite de eMAG se apropie de 3.000 m2. Cel mai mare showroom al companiei este cel din Bucuresti, cu o suprafată totală de 1.300 m2, urmat de cel din Brasov, de 350 m2 si de cele din Constanta si Craiova, cu arii de 300 m2. eMAG este prezent în teritoriu, prin showroom-uri proprii, si în orasele Timisoara, Iasi, Ploiesti si Cluj Napoca.

„Am optat pentru o investitie în Brasov datorită numărului mare de brasoveni care sunt deja clienti eMAG si a oportunitătilor oferite de acest oras”, mentionează Lucia Ciucă. „Am ales să fim prezenti aici cu aproape toate produsele disponibile în cadrul showroom-ului din Bucuresti pentru că estimăm un număr important de comenzi pe toate categoriile de produse. Brasovul este un oras cu o populatie tânără, cosmopolită si foarte activă în mediul online”, adaugă Lucia Ciucă.

Anul acesta eMAG a investitit si în extinderea spatiului de expunere din showroom-ul Crângasi, suprafata acestuia dublându-se ca urmare a mutării birourilor companiei într-un nou sediu în Pipera. Showroom-ul din Crângasi este cel mai mare din tară si include un concept de socializare a clientilor eMAG - găzduit de spatiul Social Pool - dar si elemente atractive de tehnologie interactivă, precum Liquid Galaxy. Ca urmare a acestei extinderi eMAG Crângasi expune în prezent peste 500 de produse, la fel ca si eMAG Brasov.

Activitatea magazinului din Brasov va fi condusă de Bogdan Raescu, gratie experientei dobândite în  cadrul echipei showroom-ului eMAG din Timisoara.

eMAG mai dispune si de patru puncte de livrare amplasate în cadrul magazinelor Flanco, două în Bucuresti (Unirea si Obor) si alte două la Suceava si Brăila. 

Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotică, eMAG se număra printre creatorii pietei de comert online din România. Adaptarea permanentă a serviciilor la realitătile pietei si orientarea către client au propulsat si au mentinut eMAG în pozitia de lider constant al pietei, ajungând în prezent cel mai mare retailer national de produse IT.

eMAG are un portofoliu în care se regăsesc atât produse si solutii IT si de comunicatii, cât si echipamente electronice si electrocasnice. Oferta eMAG se extinde permanent cu noi categorii atât în portofoliul propriu, cât si în eMAG Marketplace, prima platformă online din România care grupează mai multi retaileri. Compania operează magazinul www.emag.ro precum si sapte showroom-uri în Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta, Craiova si Brasov.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//