• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Primul weekend H&M la Shopping City Sibiu: cresteri semnificative pe toate planurile

Primul weekend H&M la Shopping City Sibiu: cresteri semnificative pe toate planurile

“Primul weekend în care cumpărătorii au beneficiat de deschiderea magazinului H&M în Shopping City Sibiu a consacrat noi standarde privind lansările viitoare ale unor retaileri ancoră: traficul de vizitatori a fost cu peste 50% mai mare, iar vânzările au crescut, ca medie generală, cu 30% per ansamblul centrului comercial, comparativ cu alte intervale de timp similare”, a arătat Graham Kilbane, COO Argo Real Estate Opportunities Fund (AREOF), unul dintre cei mai mari proprietari de parcuri de retail si centre comerciale din Romania, între care se află si Shopping City Sibiu.

Noul magazin H&M din Shopping City Sibiu este cel de-al 17-lea deschis în România de retailerul suedez si are o suprafată de 1.554 mp; joia trecută, aproape 1.000 de persoane au asteptat momentul inaugurării magazinului, într-o multime întinsă pe câteva zeci de metri. Colectia de toamnă- iarnă H&M si notorietatea noului brand prezent în oras au atras însă masiv cumpărătorii si în zilele care au urmat, iar weekendul a fost, desigur, o perioadă oportună pentru shopping.

 “Inaugurarea noului magazin H&M a fost doar începutul unei perioade cu un vârf de trafic în întreg parcul de retail: în ziua deschiderii, numărul de vizitatori a crescut cu 75%, iar în <<weekendul H&M>> care i-a urmat, cu 50%. Această evolutie s-a reflectat în cresterea vânzărilor întregului parc, în proportii diferite, desigur, de la retailer la retailer; per ansamblu însă, în weekend-ul care a trecut, vânzările au crescut cu cca 30 %, comparativ cu alte intervale similare de timp”, a arătat Graham Kilbane.

“Alături de sibieni, au fost cumpărători veniti de la sute de kilometri distantă, ceea ce reconfirmă atât forta calitătii de retailer <<ancoră>> pe care o are H&M, cât si faptul că Shopping City Sibiu este principalul pol de cumpărături din regiune”, a precizat Graham Kilbane,

Shopping City Sibiu are 80.000 mp suprafată închiriabilă, fiind cel de-al treilea parc de retail din România si cel mai mare parc comercial din afara Bucurestiului, singurul proiect care include două hipermarketuri în aceeasi parcare (Carrefour si Real), la care se adaugă, desigur, un mix reprezentativ de retaileri de renume, internationali si locali. Shopping City Sibiu găzduieste cea mai mare aglomerare de mărci si magazine din regiune, generând în consecintă un număr mare de cumpărători; acest fapt înseamna cel mai bun potential de business (din zonă) pentru fiecare retailer în parte si o experientă de shopping unică pentru vizitatori.

Magazinul H&M din Sibiu are 20 de angajati, iar managementul a fost promovat din interiorul companiei, astfel încât membrii echipei de conducere au fost relocati în Sibiu. Conceptele disponibile în magazinul H&M din Sibiu sunt Modern Classic, Everyday, Logg, Divided Black, Red, Underwear, Accesorii, H&M Men, Logg Men, Extend.

Argo Real Estate Opportunities Fund (AREOF) este unul dintre cei mai mari proprietari de parcuri de retail si centre comerciale din Europa Centrală si de Sud- Est, detinând proiecte ce totalizează peste 340.000 mp GLA. AREOF este un fond închis de investitii, orientat prioritar către piata de retail. Fondul este administrat de Argo Group Limited (AGL), companie de asset management axată pe pietele emergente. AGL a fost fondată în anul 2000 si administrează active în valoare de 400 milioane de dolari; compania are birouri în Marea Britanie, Cipru, România, Ucraina, Argentina si Singapore si, din 2008, este listată la Alternative Investment Market (AIM) din Londra.

În România, Argo Real Estate Opportunities Fund detine patru parcuri de retail: Shopping City Sibiu, Shopping CitySuceava,  Era Shopping Park Oradea si, respectiv, Era Shopping Park Iasi , cumulând o suprafată totală închiriabilă de 271.000 mp. Era Shopping Park este cel mai mare parc de retail din Oradea, având  64.000 mp suprafată inchiriabila., Era Shopping Park Iasi este, de asemenea, cel mai mare retail parc din oras, cu 50.000 mp spatii de închiriat. Shopping City Suceava are o suprafată inchiriabilă de 47.000 mp, iar Shopping City Sibiu este cel mai mare parc de retail din portofoliul AREOF  si cel de-al treilea ca mărime din România, cu peste 80.000 mp suprafată închiriabilă.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//