• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Luxury & Elegance: 300 participanti, 43 sustinatori, 20 expozanti

Luxury & Elegance: 300 participanti, 43 sustinatori, 20 expozanti

Recent s-a desfăşurat prima ediţie a evenimentului exclusivist Luxury & Elegance organizat de Russenart Communications. Partenerul principal şi gazda evenimentului a fost Hotelul MARSHAL GARDEN 5 stele. Evenimentul a avut loc în sala Panoramic a Hotelului MARSHAL GARDEN 5 stele, între orele 12 – 20 şi a fost organizat cu sprijinul Asociaţiei Partenerilor Diplomaţilor Români.

La eveniment au participat peste 300 de persoane: diplomaţi, antreprenori şi manageri de succes, investitori şi clienţi ai brandurilor exclusiviste, persoane publice, vedete, jurnalişti.

Luxury & Elegance a debutat cu un atelier de pictură pe porţelan susţinut de Wagner Arte Frumoase şi Poveşti şi a continuat cu prezentări ale noilor tendinţe de coafură şi machiaj, completate cu demonstraţii realizate de reprezentanţii salonului Le Boudoir. În cadrul evenimentului, Sport Couture a realizat o prezentare a brandurilor de lux pe care le importă: Just Cavalli, Marc Jacobs, Donna Karan, Bikkemberg, Liu Jo etc. iar Sarto made to measure a prezentat tendinţele în moda masculină, în ceea ce priveşte costumele bărbăteşti.

Pe durata întregii zile, participanţii au testat produsele de cofetărie şi ciocolaterie marca Nousias, au degustat vinurile semnate Aurelia Vişinescu, berea Peroni Nastro Azzuro şi produsele de cafea şi ceai oferite de Lavazza, iar unul dintre ei a câştigat o excursie de lux, la Bansko Luxury Resort, oferită de Metropolis Tour.

Seara s-a încheiat cu o prezentare spectaculoasă a bijuteriilor cu diamante create de Rafael & Sons şi cu un cocktail cu şampanie oferit de Hotel Marshal Garden 5 stele.

Evenimentul Luxury & Elegance va continua cu ediţia de primăvara, care va avea loc în perioada aprilie – mai 2013.

„Luxury & Elegance s-a adresat unui public exclusivist, cu un nivel educaţional, cultural şi material ridicat. Am organizat acest eveniment, din dorinţa de a promova brandurile de lux internaţionale şi autohtone şi de a ne răsfăţa vizitatorii şi sperăm că am reuşit acest lucru. Deşi taxa de participare nu a fost mică, am obţinut un feedback pozitiv din partea participanţilor şi expozanţilor, precum şi o reconfirmare a sprijinului pentru ediţia de primăvară”, a declarat Larisa Toader, Managing Director Russenart Communications.

Participarea la eveniment s-a realizat exclusiv pe baza de invitatie. Costul unei invitaţii pentru două persoane a fost 100 euro.

Russenart Communications este o agenţie de comunicare înfiinţată în 2008 şi condusă de Larisa Toader, în calitate de Director Executiv. Compania se diferenţiază de celelalte agenţii de pe piaţa de comunicare românească prin câteva servicii unice: delegarea unor specialişti de relaţii publice seniori care işi desfaşoară activitatea de la biroul clientului pe o perioadă determinată, consultanţi specializaţi în promovarea start-up-urilor şi a brandurilor de lux, consultanţă în derularea proiectelor europene, workshop-uri aplicative. Din 2010, compania a început derularea unor proiecte speciale, dedicate unui public avizat: Buticul de PR, Congresul Comunicatorilor, Luxury & Elegance, Târgul de Tradiţie, Cultură şi Manufactură Românească.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//