• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Flanco: In patru ani, vom vinde mai multe tablete decat notebook-uri

Flanco: In patru ani, vom vinde mai multe tablete decat notebook-uri

Flanco, retailer electroIT, estimează că, până în 2016, achizitiile de tablete vor depăsi vânzările de notebook-uri în România, urmând tendintele de la nivel international. Reprezentantii companiei descriu actualul cumpărător tipic de tabletă drept un utilizator frecvent al tehnologiilor moderne, precum smartphone sau social TV, fiind angajat cu venituri medii sau mari, cu educatie superioară si cu vârsta cuprinsă între 18 si 65 de ani.

“Tabletele reprezintă cel mai rapid adoptat tip de tehnologie din istorie si au potentialul de a deveni referinta în evolutia interactiunii omului cu mediul digital. Principalul avantaj al tabletelor constă în faptul că utilizatorul tipic observă din primul moment cum produsul îi îmbunătăteste vizibil calitatea vietii, de la citirea rapidă a presei, în orice moment sau loc, până la ultra-portabilitatea dispozitivului de 500 de grame”, declară Cătălin Marin, Product Management Director Flanco.

Urmând tenditele IFA Berlin 2012, unde tabletele au fost produsele vedetă ale celui mai important târg de tehnologie european pentru consumatori, precum si directia producătorilor ce creează dispozitive din ce în ce mai portabile, cu un nivel ridicat de interconectivitate si control facil, Flanco prevede startul erei PC+ si în România. Accesul rapid si facil la întreaga lume digitală, prin simpla atingere a ecranului, este principiul după care era PC+ se instalează în istoria globală a tehnologiei.

Desi estimează că în 4 ani achizitia de tablete va depăsi evolutia vânzărilor de notebook-uri, Flanco sustine că în era PC+ din următorii ani, notebook-ul rămâne centrul conectivitătii, în timp ce tableta si smartphone-ul completează nevoia de portabilitate. Din 2016, Flanco preconizează că tableta va deveni centrul listei de gadget-uri portabile detinute într-o familie.

Apple, Samsung, Asus, Sony si alte companii pariază momentan pe tablete, iar produsele nou lansate aduc îmbunătătiri la nivelul tehnologiei (tableta hybrid cu Windows 8), precum si preturi mai accesibile, ceea ce va creste piata globală a tabletelor.

Brand-urile românesti, respectiv Evolio si Allview, reprezintă un atu si un motor al pietei locale de tablete, companiile reusind în ultimul an să atragă multi consumatori, multumită pretului extrem de atractiv si functionalitătii bune a produselor. În plus, cele mai recente modele sunt dotate cu o serie de caracteristici tehnice îmbunătătite, generând un val de încredere în capabilitatea tehnologiei locale.

Pentru 2012, Flanco estimează că piata tabletelor ajunge la 100.000 de unităti în România, la un nivel dublu fată de 2011. Pretul mediu al unei tablete este de 1400 ron, iar cea mai mare cotă de piată este detinută de tabletele din segmentul de pret până în 1000 ron. Pentru 2013, Flanco estimează o piată a tabletelor de 150.000 în România.

Flanco este unul dintre cei mai importanti retaileri autohtoni de produse IT&C, electronice si electrocasnice. Compania operează o retea de magazine în cele mai importante regiuni comerciale ale tării. Strategia companiei constă în consolidarea pozitiei detinute pe piata locală, prin dezvoltarea retelei Flanco în toate regiunile tării si printr-o îmbunătătire continuă a performantelor obtinute de catre magazinele Flanco. Flanco vine în întâmpinarea consumatorilor cu cea mai bună ofertă de produse, pachete de creditare avantajoase si o gamă extinsă de servicii, compania oferind astfel solutii complete si special create pentru întreaga familie.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//