• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

XTB Romania, lider in brokerajul financiar, alege GolinHarris ca agentie de PR

XTB Romania, lider in brokerajul financiar, alege GolinHarris ca agentie de PR

Începând cu luna septembrie, GolinHarris a devenit agentia de PR pentru X-Trade Brokers Dom Maklerski S.A., Sucursala Bucuresti (XTB România). Lider pe piata de brokeraj în Europa Centrala si de Est, XTB a ales GolinHarris ca partener de comunicare pentru perioada următoare în urma unei licitatii, desfăsurate în luna august, în care au fost implicate alte 7 agentii de relatii publice.

GolinHarris va dezvolta o strategie de comunicare integrată, cu focus pe media relations, va oferi consultantă privind social media si se va ocupa de organizarea evenimentelor XTB si implementarea de proiecte în care vor fi implicate activ categoriile tintă ale companiei.

“XTB este cu sigurantă una dintre cele mai interesante companii de pe piata regională de brokeraj. Practic necunoscută în Europa până acum câtiva ani, compania noastră s-a alăturat într-un timp foarte scurt marilor jucători din domeniu, devenind lider în brokerajul de FOREX si produse financiare derivate în Europa Centrală si de Est, ca mai apoi să îsi continue expansiunea la nivel international (Asia si America de Sud). Prin ce ne diferentiem? Ce ne conferă statutul de lider în domeniu? Probabil serviciile de vârf pe care le oferim clientilor nostri, programe de educare inovatoare si o tehnologie avansată de tranzactionare. Am ales echipa GolinHarris pentru că ne-a convins cu un background solid în domeniul financiar, profesionalism si o întelegere atât la nivel macro cât si micro a business-ului nostru”, a declarat Tadeusz Kuropatwinski, General Manager XTB România.

“Echipa noastra este onorată si nerăbdătoare să lucreze împreună cu un expert în domeniul brokerajului de FOREX si produse financiare derivate. XTB este un client extrem de complex si provocator, ce întregeste portofoliul agentiei noastre în sectorul financiar-bancar. Ne bucurăm să ne îmbogătim deci spectrul de servicii de consultantă specializată în comunicarea corporate”, a spus Monica Botez, Head of Corporate Division, GolinHarris Bucuresti.

X-Trade Brokers Dom Maklerski este lider pe piata de brokeraj în Europa Centrală si de Est. Înfiintată în 2002, în Polonia, compania are peste 20 de sucursale în Europa, Asia si America de Sud. În România, X-Trade Brokers Dom Maklerski SA Sucursala Bucuresti (XTB România) este activă pe piată din 2009.

Compania oferă acces la pietele valutare (forex), de mărfuri si de capital (actiuni si indici bursieri în pietele majore si cele emergente). XTB România oferă tehnologie de vârf clientilor săi prin intermediul platformelor de tranzactionare în versiune desktop si mobilă.

Compania se implică activ în programe de educare pe teme de analiză tehnică si fundamentală, psihologia investitorului si managementul riscului. Prin tehnologie, educatie, suport individual si servicii de vârf pentru clienti,  XTB România creează conditiile pentru succes. În România, XTB România  este reglementată si supervizată de Comisia Natională a Valorilor Mobiliare (CNVM).

Înfiintată în 2006 sub numele Lowe PR, GolinHarris Bucuresti este afiliată din 2011 la una dintre cele mai valoroase retele internationale de PR, GolinHarris Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală si de Est al companiei americane care detine în total 38 de birouri în America, Asia Pacific, Europa si Orientul Mijlociu.

În acest an, GolinHarris Bucuresti a anuntat o schimbare majoră a modelului său de business, prin crearea unei structuri noi de agentie, bazată pe modele si instrumente proprii, inovatoare, care răspund mult mai eficient nevoilor tot mai specifice ale clientilor. Modelul g4 a fost creat la nivel global anul trecut si implementat deja în birourile din SUA, Marea Britanie, Suedia si acum în România. g4 se bazează pe aptitudini si performantă si este construit în jurul a 4 comunităti de specialisti: strategi, creatori, conectori si catalisti.

Portofoliul de clienti GolinHarris Bucuresti include companii de renume precum: CBRE, Century 21, Colgate-Palmolive (Romania), Crucea Rosie Română, Electrolux, Ferrero, Franklin Templeton Investments, Gaya Health Services, Johnson&Johnson, Kludi, Mercedes-Benz România, Orange Romania, Praktiker, RBS – Royal Bank of Scotland, Schneider-Electric Romania, SofMedica, TeamNet, Transavia, Unilever (Algida, Knorr), UNICEF, URBB – United Romanian Brewieres Bereprod, VEKA România.

GolinHarris Bucuresti este membră a grupului de companii din care mai fac parte Lowe&Partners, Initiative, Brand Connection, HyperActive, Mobile Works si Medic One si este multiplu premiată si finalistă la festivaluri locale si internationale precum Romanian PR Award, European Excellence Awards, Sabre Awards si IPRA Awards.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//