• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Formula 1 genereaza castiguri de 5 ori mai mari decat investitiile pentru tarile organizatoare

Formula 1 genereaza castiguri de 5 ori mai mari decat investitiile pentru tarile organizatoare

Tarile care gazduiesc etape din Campionatul de Formula 1 au investit anul trecut un total de 275 milioane dolari din banii publici in organizarea curselor ce au adus in total 1,52 miliarde dolari la bugetele de stat. Rentabilitatea investitiilor a fost de 553% pentru fiecare Mare Premiu, conform ING GP Investment Index, primul studiu independent despre viabilitatea financiara a curselor din Campionatul Mondial de Formula 1, realizat de ING si compania de monitorizare din industria F1, Formula Money.

Cercetarea acopera toate cursele din sezonul 2007 si indica volumul investitiilor din bani publici pentru fiecare Mare Premiu, fonduri provenind din bugetele locale cat si de la autoritatile centrale, excluzand costurile singulare, cum ar fi cele aferente construirii si imbunatatirii circuitelor. Veniturile la bugetele locale au fost de asemenea calculate in functie de studii locale cu privire la impactul pe care il are o etapa de F1 si prezenta la curse, rezultatele fiind folosite pentru calculul rentabilitatii si beneficiile financiare aduse la bugetele locale pentru fiecare million dolari cheltuit din bani publici pentru investitii. Toate datele folosite in cercetare au provenit fie din surse directe de la autoritati guvernamentale relevante ori circuite, fie prezentate acestora inainte de a fi date publicitatii.

Cercetarea ING si Formula Money indica faptul ca Marele Premiu de la Singapore va fi de asemenea rentabil. Pentru organizarea acestei etape, aproximativ 60% din cei 100 de milioane dolari necesari provin din investitii guvernamentale.

Cea mai mare suma investita din bani publici pentru organizarea unei curse de F1 vine din Orientul Mijlociu si Asia, din tari care ocupa primele patru locuri in topul celor mai mari investitori in acest sport. Guvernul din Bahrain contribuie cu 45 milioane dolari la Marele Premiu al statului Bahrain, urmat de Shanghai (GP China cu 40 milioane dolari), Melbourne (GP Australia, 33 milioane dolari) si Turcia (GP Turcia, 30 milioane dolari). De cealalta parte a clasamentului, cursele de F1 din Brazilia, Marea Britanie, Italia si SUA au fost singurele din 2007 care nu au beneficiat de investitii directe de la bugetele de stat.

Marele Premiu al Bahrainului a generat cel mai mare impact economic in valoare de 395 milioane dolari, urmat de Marele Premiu al Turciei cu 150 milioane dolari. Cea mai mare prezenta la curse a fost in Australia, Malaezia, Spania si China, impactul fiind evaluat la aproximativ 125 milioane dolari. Cel mai scazut impact economic s-a resimtit in regiunile rurale din Germania si Belgia (Marele Premiu de la Nurburgring si respectiv Spa-Francorchamps), ambele circuite cu traditie, care aduc suma de circa 25 milioane dolari la bugetele locale. Luand in calcul toate cursele, incluzand si cele care nu au primit investitii din bani publici, media impactului financiar a fost de aproximativ 108 milioane dolari pentru fiecare etapa din Campionat.

Cea mai ridicata rentabilitate s-a inregistrat la Marele Premiu al Japoniei unde autoritatile locale din Oyama Town au contribuit cu aproximativ 4 milioane dolari si au castigat aproximativ 70 milioane dolari la bugetul local, avand astfel un profit de 1.750%. In cifre concrete, acest lucru inseamna ca bugetul local obtine 17,5 milioane dolari pentru fiecare million investit din bani publici.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//