• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Lidl Romania - un an de prezenta in Romania

Lidl Romania - un an de prezenta in Romania

LIDL România marchează un an de prezentă pe piata din România, "raportând rezultate exceptionale în îndeplinirea obiectivelor ambitioase, pe care si le-a propus în relatia cu consumatorii români, sub sloganul „Alege întelept”, calitate, diversitate, dar si preturi competitive pentru produsele comercializate prin reteaua sa de magazine, dezvoltată la nivel national", spun oficialii companiei.

Lidl România si-a făcut un scop din promovarea celor mai bune produse românesti în toate cele 146 magazine ale retelei, alături de produse importate din diverse tări, confirmând promisiunea făcută consumatorilor români  „Tot ce-i mai bun din România, tot ce-i mai bun din Europa”.

Săptămânile tematice LIDL, o premieră pe piata din România, pun accentul pe deschiderea către cele mai cunoscute si rafinate traditii gastronomice ale lumii, care sunt prezente periodic prin produse specifice. De asemenea,  la LIDL cumpărătorii pot profita bisăptămânal, lunea si joia, de promotii în cadrul cărora noi game variate de articole nealimentare sunt puse în vânzare, în întreaga retea natională.

Concursul „3 minute de cumpărături”, organizat în prima săptămână a deschiderii fiecărui nou magazin, a devenit traditie si este deja Marcă Înregistrată Lidl.

Reponsabilitatea socială este esentială pentru politica Lidl România, campania „Zâmbet de copil”, initiată în luna decembrie 2011, în sprijinul copiilor din centrele  organizatiei „Salvati copiii”,  a asigurat 13.300 de mese , timp de trei luni, pentru 200 de copii defavorizati, iar 500 de familii au primit pachete de alimente de bază si produse igienico-sanitare de primă necesitate. Această campanie se va relua si la sfârsitul acestui an.

Lidl România s-a implicat încă din primul an de activitate în actiuni culturale, sustinând turneul national de concerte pop & dance Mix Music Evolution, derulat în perioada iunie-septembrie 2012, dar si în multe alte actiuni de acest fel.

Lidl va continua investitiile în România în paralel cu crearea de noi locuri de muncă la nivel national. Lidl are în prezent 146 de magazine si peste 3.000 de angajati în reteaua de magazine, în centrele regionale de distributie si în sediul central.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//