• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Gama de produse alimentare 100% naturale Ana are - lansata de Daniel Guzu

Gama de produse alimentare 100% naturale Ana are - lansata de Daniel Guzu

Fondatorul a două dintre cele mai importante business-uri din piata de materiale de finisaj investeste în produse care să respecte si să folosească la maximum resursele naturale. Antreprenorul local Daniel Guzu, fondatorul companiilor Fabryo si Duraziv si proprietarul domeniului viticol si pomicol Casa Panciu, lansează o gamă de produse naturale sub brandul „Ana are”. Această gamă cuprinde dulceturi si sucuri care contin doar elemente naturale, fără aditivi sau îndulcitori. În cazul dulceturilor zahărul a fost înlocuit cu suc de mere.

Noile produse sunt realizate în cadrul sectiei de sucuri de la Casa Panciu. Sectia dispune de o hală ultramodernă prevazută cu 11 celule, cu o capacitate de depozitare de 1500 tone. Aici sunt produse sucuri de mere si dulceată de visine, cirese si de nuci verzi. Alături de sectia de sucuri în satul Sârbi, comuna tifesti din Vrancea, Daniel Guzu mai detine o podgorie, o cramă si o livadă.

„Îmi doresc ca toate business-urile pe care le dezvolt în acest moment să respecte natura si să elimine poluarea industrială. Am implementat principiile de protectie a mediului încă din primii ani de antreprenoriat, iar de câtiva ani, de când am început si investitiile în agricultură, această temă eco a devenit o preocupare principală pentru mine”, declară Daniel Guzu. „Am început cu vinuri care valorifică la maximum potentialul acestei zone si ne-am extins usor spre alte produse naturale. De asemenea, îmi doresc ca productia de la Duraziv să contină în scurt timp multe produse ecologice, deja am lansat si extensiile de gamă pentru DURAZIV Fără Miros, prima vopsea cu etichetă ecologică din Romania”, adaugă Daniel Guzu.

Întrucât sucul produs în Vrancea de antreprenorul local este 100% natural, în procesul de fabricatie a acestuia nu se adaugă apă si niciun fel de conservant sau îndulcitor. Metoda de conservare folosită este pasteurizarea. Dulceturile contin de asemenea în compozitie doar fructul propriu-zis, fiert în suc de mere. Pe parcursul acestui an urmează a fi lansată si o colectie de gemuri naturale. Produsele pot fi achizitionate dintr-o serie de puncte de desfacere, dar si online, accesând www.casapanciu.ro sau www.anaare.ro. Transportul este gratuit în cazul comenzilor care cuprind minim sase produse.

„Lansarea acestui brand este rezultatul unei munci si a unor investitii sustinute desfăsurate în ultimii ani. Acesta este un business care a atras numeroase fonduri, inclusiv fonduri europene, dar pentru mine este o pasiune si un pariu. Îmi doresc ca în lumea copiilor mei să poată fi usor regăsite produse care respectă si valorifică generozitatea naturii. Este o datorie pe care o avem cu totii, mai ales cei din mediul de afaceri si mă străduiesc de ani de zile să îmi conving partenerii si prietenii antreprenori să implementeze principiile de protectie a mediului”, precizează omul de afaceri vrâncean.

Productia alimentară este operată prin intermediul firmei Natura SRL, business care a înregistrat în 2011 o cifră de afaceri de un milion de euro, dublu fată de anul precedent. Investitiile realizate de Daniel Guzu în domeniul alimentar în ultimii ani depăsesc zece milioane de euro. Duraziv si Natura sunt companiile create de antreprenorul local imediat după ce a vândut către Oresa Ventures pachetul majoritar de actiuni din cadrul producătorului de lacuri si vopsele Fabryo. Duraziv a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 18 milioane de euro.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//