• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

KFC si Pizza Hut se alatura campaniei Vreau in clasa a noua si in 2012

KFC si Pizza Hut se alatura campaniei Vreau in clasa a noua si in 2012

Pentru al cincilea an consecutiv, lanturile de restaurante KFC si Pizza Hut isi invita clientii sa participe la campania de strangere de fonduri „Vreau in clasa a noua”.  Initiata de organizatia World Vision Romania, campania are ca obiectiv sprijinirea absolventilor de gimnaziu din mediul rural care din cauza dificultatilor financiare nu isi pot continua studiile.

Sub deviza „Impreuna putem schimba vieti”, clientii KFC si Pizza Hut sunt invitati sa se alature din nou campaniei „Vreau in clasa a noua”. Cei ca doresc sa ajute sunt asteptati incepand cu 1 octombrie in restaurantele KFC si Pizza Hut pentru a face donatii fara a fi conditionati de achizitonarea unui produs.

Pe langa campania din restaurante, angajatii KFC si Pizza Hut vor organiza, la fel ca anii trecuti, actiuni proprii pentru a ajuta la strangerea de fonduri pentru campania „Vreau in clasa a noua”.

In cei patru ani, in urma campaniei de strangere de fonduri, KFC si Pizza Hut impreuna cu clientii lor au reusit sa ajute peste 500 de copii sa isi continuie studiile liceale.

Lantul de restaurante KFC este operat in sistem de franciza, licenta pentru Romania fiind acordata in 1997 companiei US Food Network. In prezent, in Romania sunt deschise peste 40 de restaurante KFC atat in Bucuresti, cat si in orase precum Timisoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Pitesti si Brasov si unul in Republica Moldova.

World Vision Romania este o organizatie crestina, care desfasoara programe de interventie umanitara de urgenta, dezvoltare si advocacy. Organizatia se concentreaza asupra muncii cu copiii, familiile si comunitatile, in scopul depasirii saraciei si nedreptatii.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//