• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Grupul britanic IPF, care detine Provident Financial Romania, in topul celor mai responsabile companii financiare din lume

Grupul britanic IPF, care detine Provident Financial Romania, in topul celor mai responsabile companii financiare din lume

Grupul britanic International Personal Finance, din care face parte Provident Financial România, si-a păstrat, pentru al 5-lea an consecutiv, pozitia în prestigiosul clasament FTSE4Good, care măsoară în mod obiectiv rezultatele companiilor care respectă cele mai înalte standarde de responsabilitate corporativă, recunoscute la nivel mondial.

Încă o dată, IPF a îndeplinit criteriile de performantă FTSE4Good în toate tările în care activează, inclusiv în România. IPF a obtinut un scor total de 99 de puncte din 100 posibile, punctaj care clasează grupul, în termeni comparativi, pe locul trei, alături de alti lideri mondiali din supersectorul său.

Lansat în 2001, indexul FTSE4Good reprezintă un set de standarde de referintă pentru companiile responsabile din punct de vedere social, care vor să-si măsoare obiectiv performanta cu ajutorul unor criterii independente, recunoscute la nivel mondial. Astfel, companiile incluse în indicele FTSE4Good îndeplinesc standardele globale de responsabilitate socială si îsi desfăsoară activitatea în mod sustenabil.

“Dezvoltarea durabilă si creditarea responsabilă stau la baza strategiei grupului IPF si suntem încântati că acestea sunt confirmate, pentru al cincilea an consecutiv, de pozitionarea pe un loc fruntas în indicele global FTSE4Good. Credem că o afacere sustenabilă este esentială pentru a ne atinge obiectivele financiare pe termen lung si pentru a le oferi valoare clientilor si actionarilor nostri” a declarat Gerard Ryan, presedintele grupului IPF.

Grupul IPF are la bază un model de business cu o experientă de peste 130 de ani în Marea Britanie si este în topul celor mai puternice 250 de companii britanice listate la Bursa din Londra. Grupul are peste 2,5 milioane de clienti în cinci tări din Europa si în Mexic si este al doilea cel mai mare angajator britanic din Europa Centrală si de Est.

Provident este singura institutie financiară din România care oferă serviciul optional de gestionare la domiciliu a creditului, prin intermediul căruia clientii pot primi banii în 48 de ore chiar la ei acasă, unde un agent îi va vizita apoi pentru încasarea ratelor. Provident are peste 700 de angajati si colaborează cu circa 3.800 de agenti independenti în 60 de orase din întreaga tară. În cei 6 ani de prezentă pe piata locală, Provident a oferit servicii financiare pentru peste 500.000 de clienti si a investit peste 140 de milioane de euro în România.

Pe lângă serviciile financiare simple si personalizate, Provident derulează campanii de responsabilitate socială care vizează educatia financiară, precum “Bugetul Familiei”, dar si campanii de dezvoltare a comunitătilor locale, precum “Fiecare parc are povestea lui”.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//