• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Bosch a infiintat SB LiMotive Co. Ltd, alaturi de Samsung

Bosch a infiintat SB LiMotive Co. Ltd, alaturi de Samsung

Prin dezvoltarea si ulterior, producerea de acumulatori Litiu-Ion pentru autovehicule, Bosch isi diversifica gama de produse din domeniul sistemelor hibride si electrice. Acesta este obiectivul pe care doreste sa il atinga societatea mixta SB LiMotive Co Ltd, infiintata impreuna cu partenerul coreean Samsung SDI, la 1 septembrie 2008.

"In acest fel, suntem primul si singurul furnizor din industria de automobile care dezvolta in cadrul unei societati mixte acumulatori Litiu-Ion care sa corespunda solicitarilor complexe ale autovehiculelor", explica Wolf-Henning Scheider, presedintele Consiliului de Administratie al Gasoline Systems, divizie in cadrul grupului Robert Bosch GmbH. Bosch si Samsung doresc sa inceapa productia de acumulatori in 2011.

"Pe langa experienta acumulata de Bosch in domeniul tehnologiilor autovehiculelor si cunostintele tehnice ale companiei Samsung SDI in ceea ce priveste tehnologia Litiu-Ion, cele doua companii vor investi in urmatorii cinci ani intre 300 si 400 milioane de USD", a mai adaugat Wolf-Henning Scheider. Acumulatorii Litiu-Ion reprezinta cheia pentru folosirea motoarelor electrice la autovehicule.

Bosch lucreaza de peste 30 de ani la dezvoltarea tehnologiilor pentru realizarea automobilului electric. Astfel, compania detine cunostinte tehnice cuprinzatoare privind acumulatorii auto, managementul sistemului electric si de franare, precum si sistemele de comanda a motorului. in plus, firma dispune de o gama vasta de componente auto.

Printre acestea se numara motoare electrice performante, electronica necesara gestionarii proceselor, cat si transformatoare de tensiune continua. Bosch urmareste in primul rand realizarea conceptului de hibrid-paralel, care printr-o structura modulara a componentelor, se adapteaza la solicitarile variate ale producatorilor din industria de automobile si la modelele produse de acestia.

Bosch dispune deja de primele comenzi pentru productia de serie atat pentru autovehiculele hibride cu benzina, cat si Diesel. Pe langa prototipurile pentru autovehiculele hibride Mild si Strong, Bosch ofera si sisteme mai simple pentru tehnologia inovatoare Start-Stop sau pentru recuperarea energiei de franare prin intermediul generatorului. Aceste concepte aduc, de asemenea, o contributie insemnata la reducerea emisiilor de CO2. Proiectul "Hibrid" reuneste in cadrul grupului Bosch circa 370 de experti din diferite domenii pentru dezvoltarea si comercializarea de sisteme hibride si electrice. Acestora li se mai alatura alti 40 de angajati, care se ocupa de dezvolatarea si comercializarea ulterioara pe piata a acumulatorilor Litiu-Ion.

Imbinarea motoarelor cu ardere interna si a echipamentelor electrice intr-un hibrid obisnuit sau intr-un hibrid de tip plug-in este privita de inginerii Bosch ca tehnologie tranzitorie. Necesarul tehnic si, in consecinta, greutatea tehnologiei incorporate este ridicata. Un concept pe termen lung il constituie asa numitul Range Extender: autovehiculul dispune de mai putina tehnica "dubla" fiind prevazut cu un motor cu ardere interna care serveste exclusiv la incarcarea acumulatorului si nu a angrenajului propriu-zis. in plus, acest concept asigura utilizarea energiei electrice pe distante medii. Prin urmare, motorul cu ardere interna permite o autonomie mai mare.

Pe termen lung, se urmareste folosirea exclusiva a energiei electrice, deoarece acest lucru elimina emisiile de noxe produse de autovehicul. Dezvoltarea autovehiculelor electrice depinde de  progresele pe care le vor obtine inginerii in imbunatatirea performantelor acumulatorilor si de disponibilitatea conducatorilor auto de a  accepta reincarcarea acumulatorilor dupa parcurgerea unor distante de 100 - 200 de km.

Fata de un motor electric, modelele hibride dotate cu motor cu aprindere prin scanteie pot economisi cu pana la 25 de procente din emisiile de CO2, iar cele hibride Diesel cu pana la 20 de procente, in comparatie cu agregatele conventionale cu aprindere prin scanteie.

"Pornim de la premisa ca, in 2015, dintr-un numar de 91 milioane de autoturisme noi si autoutilitare, peste trei procente vor fi autovehicule hibride si electrice", a explicat Wolf-Henning Scheider. Aceste cifre indica faptul ca motorul cu ardere interna va deveni in urmatorii 20 de ani propulsorul cel mai des utilizat.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//