In perioada 3 – 23 octombrie 2012, Vodafone Romania si Discovery Channel ~ cauta cea mai interesanta poveste a unui business de familie autentic romanesc. ~ Cei care au o afacere de familie pot intra pe pagina de ~ Facebook Discovery Romania si isi ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Vodafone Romania si Discovery Channel cauta si premiaza povesti interesante despre afaceri de familie

In perioada 3 – 23 octombrie 2012, Vodafone Romania si Discovery Channel cauta cea mai interesanta poveste a unui business de familie autentic romanesc. Cei care au o afacere de familie pot intra pe pagina de Facebook Discovery Romania si isi pot inscrie povestea, direct in aplicatia “Business de familie”- https://www.facebook.com/discovery.romania/app_413404662072763.
Povestea castigatoare va fi aleasa prin votul publicului exprimat pe Facebook, tot in cadrul aceleiasi aplicatii, in perioada 18 – 23 octombrie. Marele castigator va fi recompensat printr-o solutie completa de business – un abonament Vodafone Office Complet gratuit, timp de un an de zile – precum si un film documentar de 2 minute, ce va rula pe Discovery Channel in România.
In plus, fiecare client Vodafone care isi va inscrie povestea afacerii de familie in aplicatie va beneficia de o reducere la abonamentul Vodafone Business pe o perioada de 3 luni, in limita a 100 euro.
Campania se numeste “Business de familie” si este un proiect comun al celor doua companii, ce are la bază programele Discovery despre afaceri de familie precum Motociclete americane, În Alaska, la înăltime sau Viata pe sârmă, precum si dorinta Vodafone de a ii sprijini pe cei care conduc, din generatie in generatie, un business de familie.
“Cautam, prin lansarea acestui parteneriat cu Discovery, sa ajungem la cei care duc, din generatie in generatie, un business de familie, sa ii incurajam si sa le recunoastem, prin intermediul votului public, meritele si eforturile. Campania “Business de familie” se inscrie perfect in noua directie a brandului Vodafone prin care se urmareste sprijinirea comunitatilor oamenilor care aleg sa schimbe Romania in mai bine. Totodata, ne bucuram ca, impreuna cu postul Discovery, putem aduna cat mai multe povesti autentice, cu relevanta locala, despre oameni deosebiti care ne inspira.” a declarat Angus Slater, Chief Marketing Officer, Vodafone Romania.
“Discovery este deja cunoscut pentru emisiunile despre meserii interesante, practicate în familie, precum celebrul program despre fabricarea de motociclete sau mai recentele seriale despre mersul pe sârmă sau pilotatul avioanelor de marfă în Alaska. Am observat de-a lungul timpului că astfel de programe i-au inspirat si pe alti oameni să-si facă o afacere de familie sau pe tineri să urmeze traditia părintilor lor, asa că am decis să căutam astfel de povesti si în România, împreună cu un partener care poate sustine un astfel de business în mod concret – Vodafone. Împreuna sperăm să descoperim cât mai multe povesti interesante si să le facem cunoscute publicului larg”, a declarat Ada Roseti, Director de Programe pentru Europa de Sud-Est, Discovery Networks CEEMEA.
Vodafone Romania este divizie a Vodafone Group Plc.. Vodafone este unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicatii mobile din lume, dupa venituri, cu 406,4 milioane de clienti in intreaga lume, la 30 iunie 2012. Vodafone are divizii in 30 de tari de pe cinci continente si peste 40 de retele partenere in intreaga lume.
Discovery Communications este compania numarul unu în lume în productia de programe documentare, ajungând în casele a peste 1,5 miliarde de abonati, din peste 180 de tari. Discovery îi îndeamna pe oameni sa exploreze lumea în care traiesc si sa-si urmeze curiozitatea, atât prin intermediul celor peste 100 de retele globale, conduse de Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science si Discovery HD, cât si prin intermediul produselor si serviciilor comerciale si educationale de top sau prin portofoliul diversificat de servicii media digitale, incluzând HowStuffWorks.com. În Europa, Orientul Mijlociu si Africa, exista 14 marci Discovery, disponibile unui numar de 244 milioane de abonati, din 118 tari, oferind programe adaptate în 27 de limbi.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info