• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

AIESEC University - 19 octombrie 2012, Bucuresti, editia numarul 6

AIESEC University - 19 octombrie 2012, Bucuresti, editia numarul 6

AIESEC Bucuresti, parte a celei mai mari asociatii internationale conduse de tineri, organizează  a 6-a editie a proiectului AIESEC University. Pe data de 19 octombrie 2012, ora 11:00, tinerii sunt invitati să participe la acest proiect de formare care are ca scop îndrumarea  acestora în carieră si cultivarea unei legături pe termen lung cu domeniul corporativ.

Evenimentul va reuni deopotrivă reprezentati ai companiilor de top din mediul de afaceri bucurestean si tineri dornici să inteleagă mai bine mecanismele care pun în miscare marile companii.

Editia din acest an vine în întampinarea studentilor din universitătile din Bucuresti cu 5 domenii variate care îi va ajuta sa îsi atingă perspectivele profesionale:  Marketing, Comunicare, Finante, Asigurări,  Advertising.

AIESEC University îsi propune să spargă gheata între companii si studenti, astfel că activitătile specifice fiecărui domeniu în parte se vor desfăsura direct în interiorul companiilor, pentru a creste autenticitatea si interactiunea calitativă dintre cele două entităti.

Ceremonia de deschidere  va avea loc pe data de 19 octombrie, ora 11.00, la ATHENEE PALACE HILTON BUCHAREST HOTEL, unde se vor prezenta activitătile următoare, modul în care vor fi structurate domeniile si care va fi perioada de desfăsurare în functie de companie. Apoi studentii vor avea parte de un tur al companiei si întalnirea cu toate departamentele (zonele de interes pentru studenti). Înainte de a intra în partea de training si workshopuri, participantii se vor familiariza cu locul si vor afla mai multe despre cultura organizatională si despre mediul de lucru. Companiile partenere care vor tine trainingurile si workshopurile sunt:  I-Future, Nestle, ProCredit Bank, Bergenbier, Generali Asigurări, LeitnerLeitner.

În finalul evenimentului, în functie de perioada de activitate din fiecare companie, va fi  un eveniment de networkning,  în care atât studentii participanti cât si companiile să simtă că “au spart gheata” si au stabilit o relatie ce poate fi dezvoltată si conturată pe viitor.

Testiomonialele  tinerilor participanti la editia din 2011 a proiectului AIESEC University vin în mod direct în sprijinul ilustrării importantei unei astfel de experiente. Otilia-Mihaela Boldeanu, fostă participantă a editiei trecute afirmă că: „Vă multumesc foarte mult că mi-ati dat ocazia să particip la experienta AIESEC University. Acest proiect a contribuit la dezvoltarea personală si profesională.”

Nicola Marina: „Mi-am găsit jobul curent prin AIESEC University, sunt mai mult decât încântată să  promovez proiectul printre prieteni.”

Asadar, esti pregatit sa fii tu următorul care va sparge gheata către un mediu profesional? Fă primul pas spre a-ti atinge perspectivele profesionale!  Înscrie-te până la 14 octombrie, pe http://www.aiesecbucharest.ro/aiesec-university/ , unde găsesti mai multe informatii despre agenda evenimentului, dar si despre companiile partenere, spun reprezentantii organizatiei.

AIESEC reprezintă cea mai mare organizatie de tineri la nivel international, fiind prezentă în peste 113 tări si teritorii si având o istorie de 62 de ani in dezvoltarea personală si profesională a tinerilor. Organizatia oferă tinerilor o experientă de dezvoltare inedită bazată pe 10.000 de oportunităti de leadership, 10.000 de posibilităti de exchange, 470 de conferinte anuale, platforme virtuale si activităti de învătare in cadrul unui mediu international. Prezenta AIESEC in Romania s-a facut remarcată timp de 21 ani, extinzându-se într-un număr de 15 orase.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//