• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Record de inscrieri la Romanian PR Award: 260 de aplicatii in cele 24 categorii de concurs

Record de inscrieri la Romanian PR Award: 260 de aplicatii in cele 24 categorii de concurs

La cea de-a X-a editie a competitiei Romanian PR Award au fost înscrise 260 de proiecte în cele 24 categorii de concurs: comunicare corporatistă, comunicare pentru administrarea riscurilor si oportunitătilor, PR pentru marketing, comunicare pentru administrarea crizelor, riscurilor si a oportunitătilor, digital PR si social media, comunicare internă, responsabilitate socială si dialog cu grupurile cointeresate, comunicarea proiectelor de mediu, media relations, public affairs/advocacy/lobby, comunicare financiară, organizatii non-guvernamentale, comunicare în domeniul public, comunicarea produselor si serviciilor financiare, comunicarea produselor si serviciilor medicale, buget -/creativitate +, website/intranet/blog, evenimente, newsletter intern, raport anual, kit de presă, publicatii externe, sponsorship, productii video si Junior PR Award.

Cresterea este de 25% fată de numărul de proiecte înregistrat la editia anterioară.

Categoriile de concurs care au captat cel mai mult interesul aplicantilor se numără PR pentru Marketing, Digital PR si Social Media, Comunicare Corporatistă, CSR, Media Relations, Organizatii Non-guvernamentale, Evenimente, sectiuni care au cumulat cele mai multe proiecte: 30, 25, 18, 21, 20, 22 si respectiv 26.

Printre agentiile participante se numără: The Practice, GolinHarris Bucuresti, Rogalski & Grigoriu PR, GMP PR, Graffiti PR, Saatchi & Saatchi PR, Bortun Olteanu, Prais Corporate Communication, Free Communication, 2activePR, Point Public Affairs, PR & More, Vitrina Advertising, Presage, Pastel, Pi2 PR, Oxygen PR, OMA Vision, Action Global Communication, The Public Advisors, MakeSense PR, Headsome Communication si Perfect Communication. Acestea vor intra în cursa pentru distinctia Agentia Anului.

Procesul de jurizare se desfăsoară în perioada 3-16 octombrie pe baza criteriilor de performantă ale Asociatiei Internationale de Relatii Publice (IPRA): oportunitatea campaniei, cercetarea, planificarea, executia, evaluarea si creativitatea.

Jurizarea competitiei este asigurată de reprezentanti ai agentiilor globale Edelman, Burson-Marsteller, Ketchum Pleon, Grayling , Ogilvy, MSL GROUP, Hill+Knowlton, Fleishman-Hillard, Gagen MacDonald, directori de comunicare ai companiilor BCR, Ursus, Coca Cola Hellenic, Raiffeisen, Romtelecom, AVON, Philips, Petrom, Pfizer, Rompetrol, Siemens, Hitachi, Henkel, real - Hypermarket, executivi ai agentiilor locale de PR - McCann PR, Brandient, GolinHarris Bucuresti, The PRACTICE, GMP PR, Graffiti PR, DC Communication, Free Communication precum si consultanti independenti, cercetători si reprezentanti ai organizatiilor de profil - US Institute for Public Relations (IPR), CSR Europe, International Communications Consultancy Organization (ICCO), AMEC si ARRP. 

Gala Romanian PR Award va avea loc în seara zilei de 25 octombrie, la Palatul Parlamentului.

Editia aniversară a Galei Romanian PR Award Romanian este sustinută de US Institute for Public Relations (IPR), Camera Deputatilor, de sponsorii BCR, Rompetrol, Romtelecom, Pfizer, AVON, Coca-Cola Hellenic, Ursus Breweries, real- Hypermarket, Dacia, si de partenerii media: PR Romania, Revista Biz, Hotnews, Romania Liberă, Forbes, Iqads, Wall Street, Revista Cariere, CSR Romania, Zelist si Markmedia.ro.

Forum for International Communications este o organizatie non-guvernamentală care cultivă în mediul comunicatorilor profesionisti standardele etice si de performantă ale profesiei de relatii publice. Fundatia organizează din 2003 competitia Romanian PR Award si evenimentul Romanian PR Week, impuse drept cele mai importante evenimente de recunoastere a excelentei în domeniul comunicării de afaceri din România. În martie 2006, Forum a initiat programul CSR România cu scopul de a promova bunele practici în domeniul responsabilitătii sociale corporatiste, program afiliat de curând la reteaua europeană CSR Europe. În aprilie 2009, fundatia a lansat portalul de resurse PR Romania.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//