Lowe&Partners a dezvoltat campania de lansare a unui produs revolutionar, unic pe ~ piata de asigurări din România, Viva Casco de tip “All Risk” din ~ portofoliul Omniasig VIG, liderul pietei de asigurări.Ideea campaniei realizate de ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Lowe&Partners si Omniasig VIG lanseaza primul Casco din Romania de tip All Risk

Lowe&Partners a dezvoltat campania de lansare a unui produs revolutionar, unic pe piata de asigurări din România, Viva Casco de tip “All Risk” din portofoliul Omniasig VIG, liderul pietei de asigurări.
Ideea campaniei realizate de Lowe&Partners a pornit de la legătura emotională ce se creează între soferi si masinile lor. soferii fac orice pentru masina lor: o curătă, o protejează, o tunează si mai presus de toate, o asigură. Astfel, Lowe&Partners a gândit asigurarea Casco All Risk ca cea mai frumoasă si autentică declaratie de dragoste pe care i-o poti face masinii tale.
“Există situatii limită care nu pot fi prevăzute. Sunt momentele în care soferii îsi dezamăgesc masina pentru că nu au o asigurare completa care include orice risc. si pentru că un “iartă-mă” uneori nu este suficient, acum este vremea revansei, când orice sofer poate să înceapa să îi ofere masinii lui exact acea protectie de care are nevoie. VIVA CASCO se înscrie în strategia Omniasig VIG de dezvoltare a unor produse inovative pe piata de asigurări din România, care să genereze reale beneficii pentru utilizatorii lor,” a spus Ion Mincu Rădulescu, Head of Marketing Omniasig VIG .
Campania este comunicată într-o prima etapă în print, online, POSM si va continua prin insertii TV si radio.
“Campania este construită în jurul unui metafore de contrast: dovezile de iubire duse până la absurd, pe care soferii le oferă masinilor lor - de la alinturi cu porecle care mai de care, până la găsirea locului perfect de parcare - si dezamăgirea pe care acestia o produc, neglijând cel mai important aspect: o asigurare Casco “All Risk, “ au spus Aura Sorescu Alboiu, Senior Copywriter Lowe&Partners.
Echipa care a contribuit la realizarea campaniei este formată din:
Omniasig VIG: Ion Mincu Rădulescu, Head of Marketing
Lowe&Partners: Răzvan Dumitrescu – Strategy Director; Aura Sorescu Alboiu – Senior Copywriter; Laurentiu Dumbravă – Senior Art Director; Alexandra Andone – Senior Account Manager
Actuala companie OMNIASIG VIG este rezultatul finalizării fuziunii dintre BCR Asigurări si vechiul OMNIASIG. Scopul acestei fuziuni a fost crearea unei companii mai puternice, mai mari si mai solide, care să aibă capacitatea de a oferi clientilor săi o calitate superioară a serviciilor de asigurare si care să devină lider de piată, obiectiv indeplinit la numai două luni de la finalizarea procesului de fuziune.
Vienna Insurance Group (VIG) este cea mai bine clasată companie la bursa din Viena conform indicelui bursier ATX. Vienna Insurance Group, cu sediul în Viena, este unul din grupurile de asigurări lider din Europa Centrală si de Est. În afara pietei de origine Austria, Vienna Insurance Group este activă, prin subsidiare si grupuri de asigurări, in 24 de state ale Europei Centrale si de Est.
Premiată la Epica, Clio, New York Festivals, Cresta, Golden Hammer si, local, la Effie, Ad’Or, AdPrint. În România de 19 ani, Lowe creează pentru clienti precum: Bancpost, Bergenbier S.A., Ferrero, Terapia Ranbaxy, Unilever (Domestos, Cif, Rexona, Rama, Clear, Signal, Delikat), Praktiker, Johnson & Johnson sau Crucea Rosie Română.
Lowe este o companie americană cu headquarters la Londra si birouri în peste 90 de tări si peste 9000 de angajati în reprezentantele sale din întreaga lume. Lowe &Partners este membră a grupului de companii din care mai fac parte: Initiative, Brand Programming Network, GolinHarris, HyperActive, Mobile Works si Medic One.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info