• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

TNT a lansat campania de rebranding Sure we can

TNT a lansat campania de rebranding Sure we can

TNT, liderul european in domeniul curieratului si al distributiei postale, a anuntat debutul unui proiect de rebranding complex, fara precedent ca amploare in istoria companiei. Mesajul, sintetizat in trei cuvinte simple, "Sure we can", reflecta spiritul pozitiv si abordarea curajoasa specifice organizatiei.

Primele tipuri de suport media care redau, in continut si format, aceasta abordare vor fi cele online, respectiv website-urile celor doua divizii Express si Post. in plus, in urmatoarele luni vor fi inscriptionate cu acelasi  mesaj toate vehiculele si aeronavele din flota TNT, ca si toate materialele de comunicare si promovare.

"Sure we" can este expresia unei culturi organizationale aparte, caracterizate de pozitivism, dedicare si competenta. Mai mult, acest mesaj reflecta operatiunile zilnice, sub presiunea timpului, de la simpla livrare a unei scrisori pana la transporturi cu totul speciale prin volum sau continut. Este vorba in aceeasi masura despre proiecte si initiative de mare impact, asa cum sunt cele de responsabilitate sociala (illustrate de parteneriate cu organizatii ca World Food Programme sau United Way) sau pentru protectia mediului.

"Sunt incantat ca vom incepe sa comunicam un mesaj, care reflecta toate aspectele importante pentru noi. Simteam ca trebuie sa vorbim despre lucrurile care ne sunt aproape, despre mentalitatea noastra si despre ceea ce ne face diferiti. E cu atat mai relevant faptul ca acest mesaj este recunoscut si insusit de toate diviziile TNT. De fapt, acesta este modul in care facem noi lucrurile, in care ne aducem la indeplinire sarcinile zilnice si in care comunicam cu cei din jurul nostru", a declarat Peter Bakker, CEO al TNT N.V.

In ceea ce priveste Romania, primul vehicul inscriptionat "Sure we can", este deja in drum spre partenerii companiei, gata de primele preluari si livrari.

"Raspundem oricarei solicitari de transport a clientilor nostri prin solutii personalizate, inovative si performante. Mai mult, le oferim consultanta permanenta, siguranta si incredere. Suntem constienti de provocarile la care aceste companii trebuie sa faca fata pentru a fi eficiente si competitive. Putem sa ii ajutam in dezvoltarea profitabila a propriei afaceri? Sure we can", a completat Bogdan Zafiu, Sales & Marketing Manager TNT Romania.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//