• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Pe perioada festivalului tematic Din Olanda, KLM serveste la bordul avioanelor mancare pregatita cu ingrediente de provenienta olandeza

Pe perioada festivalului tematic Din Olanda, KLM serveste la bordul avioanelor mancare pregatita cu ingrediente de provenienta olandeza

Toate zborurile KLM Royal Dutch Airlines cu plecare din Amsterdam vor avea tematică olandeză în lunile octombrie şi noiembrie. Festivalul “Din Olanda” are loc pentru al treilea an consecutiv, cu accent pe produsele alimentare şi de fermă specifice olandeze.

“KLM a ales tema “Olanda” din nou în acest an, deoarece pasagerii apreciază caracterul olandez al festivalului. Tema “direct din solul şi mările noastre” se potriveşte perfect cu abordarea KLM a Responsabilităţii Sociale. Produsele servite la bord sunt 100% olandeze şi foarte proaspete. Cu ajutorul acestui festival, KLM atrage atenţia asupra caracterului distinctiv al Olandei şi oferă pasagerilor oportunitatea de a experimenta în timpul călătoriei cât de mult posibil din specificul acestei ţări”, a declarat Erik Varwijk, Managing Director KLM.

Mesele servite la bordul zborurilor intercontinentale la World Business Class (WBC) cu plecare din Amsterdam pe toată perioada festivalului vor fi pregătite din ingrediente produse în fermele olandeze. KLM va servi cartofi Willem van Oranje originari din Flevopolder, brânză Reypenaer din Woerden şi o selecţie de vinuri produsă în zona de coastă a provinciei Zeeland.

Deserturile au fost concepute de către Huize van Wely, iar peştele provine din crescătoriile Ijsselmeer şi Markermeer la nord de Amsterdam.

La clasa Business pe zboruri europene, meniul va fi similar clasei WBC, pasagerii beneficiind de o selecţie ceva mai restrânsă a preparatelor, cu tema “O notă olandeză” şi vor putea de asemnea să savureze delicioasele deserturi Huize van Wely.

La clasa Economy pe zborurile europene, meniul specific olandez include celebrii biscuiţi “stroopwafel” sau biscuiţi cu brânză Beemster.

Mesele clasei Intercontinental Economy sunt de asemenea cu tematice, incluzând de pildă un preparat din peşte cu sos de brânză olandeză.

Pe parcursul zborurilor, pasagerii vor avea la dispoziţie în materie de divertisment filme olandeze, muzică şi programe TV.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//