• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Barbatii romani asociaza cel mai des berea cu activitatile sportive, potrivit unui studiu Skol

Barbatii romani asociaza cel mai des berea cu activitatile sportive, potrivit unui studiu Skol

Bărbatii români asociază cel mai des berea cu activitătile sportive, după cum arată un studiu recent realizat pentru Skol România. Astfel, peste 54% dintre respondenti consideră că berea se savurează cel mai bine în contextul hobby-urilor bazate pe activităti sportive.

Bărbatii români se bucură de o bere bună dupa efortul depus în cadrul unor activităti sportive, savurând o bere alături de colegii de echipă sau de prietenii cu care practică un anumit sport.

Deopotrivă, berea este condimentul nelipsit pentru suporterii înfocati ai diferitelor sporturi, oferind o doză în plus de plăcere vizionării unui meci plin de suspans si faze spectaculoase.

De altfel, printre hobby-urile bărbatilor români, practicarea de sport este în topul preferintelor (34%), la mare distantă fată de alte activităti precum pescuitul (5%), muzica (10%), cititul (7%) sau excursiile de weekend (3%).

„Respectând dorintele consumatorilor nostri, în această vară, am creat locul ideal de relaxare si distractie pentru bărbati – Skol Land, care a îmbinat perfect activitătile distractive si de relaxare, inclusiv cele sportive cu berea de calitate si o companie inedită: iepurasii Playboy si fetele Skol, alături de maestrii distractiei – Buzdugan si Morar. Rezultatele studiului au fost, într-adevăr, confirmate de zecile de mii de bărbăti români care s-au relaxat în Skol Land, cu o bere rece într-una dintre zonele special amenajate pentru ei.” a declarat Anca Aldea, Senior Brand Manager Skol.

Din 1 iulie si până pe 31 august, Mamaia a găzduit Skol Land, locul care a oferit atât distractie la cote maxime, cât si relaxare completă. Skol Land a fost localizat în Mamaia Sud, în fata hotelului Flora. 3200 de metri pătrati au stat la dispozitia turistilor, pentru a se relaxa si a se bucura de zilele petrecute la mare. Bărbatii s-au putut destinde în stil exotic, în hamace sau pe zecile de sezlonguri puse la dispozitia lor.

Skol Land a oferit sase zone destinate în exclusivitate bărbatilor. Zona de sport a inclus un teren de fotbal si unul de volei, iar zona de jocuri a pus la dispozitia celor mai competitivi fussball, air hockey, biliard si Nintendo Wii, pentru a se întrece cu prietenii. Cele două zone de destindere au constat într-o zonă de relaxare, cu masaj, si zona de plajă, cu sezlonguri, hamace si umbrele de stuf. Pentru o experientă completă, Skol a creat si un spatiu de răcorire si degustare, cu un bar pe plajă.

URBB este unul dintre cei mai mari producători de băuturi de pe piata locală, fiind prezent pe piata berii, a băuturilor răcoritoare si pe cea a apelor minerale.

Portofoliul companiei cuprinde exclusiv mărci premium: pe piata berii mărcile Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness si Kilkenny, Granini pe piata băuturilor răcoritoare, precum si recenta lansată marcă de apă minerală Bilbor.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//