• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Sistemul LED din oferta KUMA se va lansa si in Romania

Sistemul LED din oferta KUMA se va lansa si in Romania

Kuma România, unul dintre principalii producători locali de lavoare, blaturi şi mobilier pentru băi şi bucătării sub brandurile Kuma şi Nordline, pregăteşte lansarea pe piaţa locală, începând cu luna decembrie 2012, a sistemului LED - un sistem de lumini difuze integrat în lavoar sau în blat, ce a înregistrat un real succes pe piaţa din Scandinavia.

„Începând cu luna decembrie a acestui an vom lansa în România un sistem inovator de iluminare ambientală – Kuma LED. Acesta a fost deja prezentat pe pieţele din Scandinavia în aceasta primavară şi a fost foarte bine primit. Astfel, în doar 3 luni peste 100 de magazine showroom au dorit sa prezinte această soluţie clienţilor”, a declarat Camelia Olesen, Director Executiv al Kuma România.

Sistemul se prezintă sub forma unei benzi iluminatoare dotată cu buton de pornire / oprire şi cu funcţie de reglare a intensităţii luminoase. Acest sistem se montează sub lavoar sau sub blatul de bucătărie având rolul de a genera o lumină discretă, dar în acelaşi timp funcţională.

„Luminile difuze sunt la modă în amenajarea interioară. Cu noul sistem LED pe care îl propunem răspundem nevoilor clienţilor noştri şi îi ajutăm să păstreze ambianţa discretă, liniştită în bucataria - living fără a aprinde lumini obositoare. La fel şi în cazul băii - cu sistemul LED la care se poate modifica intensitatea luminii se creează o baie - SPA în acelaşi concept de lumină difuză”, a mai adăugat Camelia Olesen.

În ceea ce priveşte preţurile acestui sistem, reprezentanta Kuma a subliniat că  sunt cuprinse între 60 şi 300 de euro, în funcţie de lungimea lavoarului sau a blatului iluminat, valoarea maximă fiind necesară pentru amenajarea unui blat de 5 m.  

„Sistemul LED mai are un avantaj. Acesta pune în evidenţă materialele din care sunt fabricate lavoarele şi blaturile. Spre exemplu, texturile Kuma ce conţin perle sau cuarţuri combinate cu sticlă sunt mult mai speciale, creând un impact vizual deosebit datorită acestui sistem”, a mai adăugat Camelia Olesen.

Dincolo de noul sistem ce urmează a fi lansat şi pe piaţa locală, Kuma produce în fabrica de la Băneşti şi alte tipuri de materiale deosebite. Spre exemplu, în oferta companiei, atât pentru România cât şi pentru export, se pot găsi materiale cu texturi în care granulele de granit absolut naturale redau combinaţia perfectă pentru băile de tip SPA. Mixturile de cuarţuri cu sticlă sau cu perle sidefate sunt şi ele produse exclusiviste, care ies din tiparul materialelor albe, regăsite la orice pas.

„Unul dintre cele mai inedite materiale Kuma este pearl sidefat pe fond negru, beije sau alb. În mixtura de cuarţuri, adăugăm perle naturale sidefate care oferă întotdeauna o stare de bine şi relaxare. Graphalitul glass (mixtură de cuarţuri, la care se adaugă sticlă reciclată) este şi el un material neobişnuit, cu un impact vizual major”, a mai spus reprezentanta companiei.

Referitor la preţul produselor care fac parte din aceste categorii, aceasta spune că, de obicei, lavoarele pe material pearl costă cu aproximativ 80% mai mult decât clasica marmură albă, iar cele din pietre semipreţioase sunt chiar şi de de trei ori mai scumpe.

În ceea ce priveşte culorile inedite propuse pentru lavoarele de băi, Kuma recomandă nuanţele regăsite în natură – caramel sau beige – care se asortează perfect cu mobilierul din furnir de fag şi mesteacăn, dar şi cu mobilierul Nordline alb highloss, aceasta fiind şi cea mai vândută culoare de mobilă din România.

„Atunci când vor să spargă bariera produselor standard şi albe, românii caută diverse surse de inspiraţie pentru amenajarea băii sau bucătăriei. Aceştia se folosesc de informaţiile din diverse reviste de design sau chiar de ceea ce văd în hoteluri”, a arătat Directorul Executiv al Kuma România.

Aceasta a subliniat că există şi clienţi care nu optează pentru produse convenţionale ci au cerinţe ieşite din tipar. Astfel, Kuma a produs la comandă lavoare duble, cu fiecare jumătate realizată pe altă culoare sau cu boluri în forme diferite.

Kuma România este o companie româno-daneză lansată pe piaţa locală în 1998, fiind specializată pe producerea de lavoare de băi pentru proiecte rezidenţiale, comerciale, de birouri şi de utilitate publică,  blaturi de bucătării în suprafaţă continuă cu chiuveta, glafuri de ferestre şi balcoane, mese de bar/restaurant, recepţii pentru hoteluri, concepte SPA şi mobilier modular marca Nordline pentru băi şi bucătării.

Kuma a inaugurat prima linie de productie la Câmpina în 1998, pentru ca în 2006 compania să se mute în Băneşti odată cu finalizarea primei investiţii de tip greenfield în valoare de 2 milioane de euro.

La intrarea pe piaţa locală, cifra de afaceri a Kuma România era de 50.000 de dolari, ajungând în 2011 la 2,8 milioane de euro. Printre principalele proiecte în cadrul cărora Kuma s-a implicat, se numără lanţuri hoteliere de 4 şi 5 stele (Continental, Ibis, Ramada, Golden Tulip), mall-uri (Baneasa Shopping Center, Sun Plaza), complexe rezidenţiale şi de birouri (Willbrook, Glass House, Uppground Town), stadioane (CFR Cluj, Arena Naţională), terminalul nou din cadrul Aeroportului Otopeni etc.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//