• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Flanco: Social TV creste in preferintele clientilor

Flanco: Social TV creste in preferintele clientilor

Flanco, retailer electroIT, estimează că social TV-urile vor deveni în următorii 5 ani principalul tip de televizoare achizitionate de români. Conform portretului realizat de către reprezentantii companiei, cumpărătorul român petrece peste 4 ore zilnic în fata televizorului, dar este, în acelasi timp, si pasionat de prezenta în retelele sociale, alocând în medie, peste 4 ore navigării pe internet.

“Consumul de televiziune face parte din viata românilor, însă, în prezent, stilul de viată modern impune schimbări si în acest obicei. La fel ca în alte medii, precum cel online, interactiunea si feedback-ul utilizatorului devin din ce în ce mai importante, astfel încât producătorii concep tehnologii cât mai apropiate de nevoile consumatorilor. Estimăm ca într-un an, 3 din 10 televizoare vândute în Flanco să fie televizoare “sociale”, iar în următorii 5 ani, acest segment să devină unul dintre cele mai căutate tipuri de produse în reteaua noastră”, declară Cătălin Marin, Product Management Director Flanco.

Pasiunea pentru canalul multimedia traditional – TV si dezvoltarea comunicarii online, se regăsesc în obiceiurile de consum ale românilor, care adoptă rapid tehnologiile de ultimă ora. Astfel, una dintre principalele tendinte internationale care îsi face simtită prezenta si în România este social TV: comunicarea în timp real în retelele sociale (Facebook, Twitter, Google Talks etc.) direct prin intermediul televizorului, cu ajutorul unor aplicatii dedicate (widget-uri). Caracteristica social TV se regăseste în specificatiile producătorilor sub numele de Smart TV sau Internet TV.

“Functiile inteligente si interconectivitatea dispozitivelor din căminele noastre converg în cele două directii principale ale tendintelor din tehnologie prezentate la IFA anul acesta. Cererea din piată pentru televizoare cu functii inteligente a înregistrat o crestere vizibilă în primele sase luni, atât la nivel international, cât si local, segmentul de social TV depăsind statutul de produs de nisă încă de la finalul anului trecut”, completează Cătălin Marin.

Conform statisticilor, în România există circa 5 milioane de conturi Facebook si 50.000 de conturi Twiter, iar majoritatea utilizatorilor acestor retele sunt si primii care adoptă tehnologia social TV. Accesul la servicii disponibile până acum doar prin intermediul PC-ului deschide apetitul românilor pentru acest segment de televizoare. Astfel, dacă în 2010 segmentul de social TV era aproape inexistent, evolutia televizoarelor cu tehnologie de conectivitate la Internet a fost puternic vizibilă în piată în 2011, cota acestui segment înregistrând în anul 2012 valoarea de aproximativ 15%, în piata televizoarelor cu ecran plat.

Potrivit Flanco, principalele motive ale cresterii gradului de penetrare a acestui segment sunt nevoia de accesare a unei solutii multimedia complete (TV, DVD player, home entertainement, gaming, acces la retele sociale), precum si nevoia de vizionare a unui continut TV personalizat.

Potrivit specialistilor Flanco, criteriile care ar trebui să stea la baza achizitiei unui social TV sunt:

1. Tehnologia LED sau plasmă, 2D sau 3D

Atât tehnologia LED, cât si tehnologia LCD sau plasma oferă o calitate bună a imaginii, caracteristica principală în comun fiind claritatea imaginii. Utilizatorii în căutarea unei experiente complete, apropiate de cea din cinema, vor fi interesati si de avantajele tehnologiei 3D, disponibile prin intermediul televizoarelor inteligente.

2. Dimensiuni

Un televizor de mare diagonală oferă o calitate a imaginii mai bună si o experientă de vizionare, per total, mai agreabilă, însă alegerea unui televizor trebuie să fie realizată în concordantă cu dimensiunile camerei. Cele mai populare modele de televizoare sunt cele cu diagonală de 32 de inci. Reprezentantii companiei declară însă că o crestere semnificativă pentru televizoarele de 40 – 42 inci.

3. Specificatii tehnice 

Frecventa de peste 100 Hz asigură redarea lină a imaginilor, mai ales în cazul programelor sportive sau în cazul jocurilor, în timp ce o rezolutie Full HD permite vizionarea excelentă a filmelor la înaltă calitate.

3. Accesul la Internet

Toate modelele social TV dispun de posibilitate de conexiune la Internet, iar fiecare televizor oferă o selectie de aplicatii preinstalate.

4. Integrarea perifericelor

Un televizor cu Internet trebuie să permită conectarea perifericelor multimedia – cameră video pentru apeluri Skype, tastatură suplimentară pentru nevoi sporite de editare de text sau chiar si mouse, pentru navigare mai usoară pe paginile web.

5. Pretul

Preturile devin din ce în ce mai mici pentru aceste tipuri de televizoare, pretul mediu pentru un social TV fiind de 2.200 de lei.

Flanco este unul dintre cei mai importanti retaileri autohtoni de produse IT&C, electronice si electrocasnice. Compania operează o retea de magazine în cele mai importante regiuni comerciale ale tării. Strategia companiei constă în consolidarea pozitiei detinute pe piata locală, prin dezvoltarea retelei Flanco în toate regiunile tării si printr-o îmbunătătire continuă a performantelor obtinute de catre magazinele Flanco.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//