• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Campania de lansare Juicy Fruit Squish, semnata Graffiti BBDO

Campania de lansare Juicy Fruit Squish, semnata Graffiti BBDO

Wrigley si Graffiti BBDO au pus la cale prima campanie din Romania cu si despre consumatori. Este vorba despre campania de lansare a brandului Juicy Fruit Squish (guma de mestecat cu mix de fructe si lichid in interior) de la Wrigley.

Campania doreste sa se adreseaza tinerilor normali, dar nu obisnuiti, care fac lucruri normale pentru varsta lor, dar nicidecum banale. Fara actori si fara decoruri speciale, campania se adreseaza direct acestui target inteligent si pretentios, format din adolescenti care nu cauta sa fie teribili, ci sunt cool pur si simplu.

"Pe scurt, punctul de plecare a fost sa vindem un produs unui target extrem de pretentios. In toate research-urile din categoria guma de mestecat am descoperit faptul ca guma cu aroma de fructe nu este in topul preferintelor consumatorilor. In plus, targetul adresat este unul extrem de greu de convins: adolescenti din categoria trend-setteri, care influenteaza intregul grup de prieteni", a spus Stefan Chiritescu, head of planning la Graffiti BBDO.  "Asa ca ne-am dorit sa generam preferinta pentru aceasta guma de mestecat care – din perspectiva produsului, mix de fructe si lichid in interior – este la fel ca si mindsetul targetului: diferita fata de produsele standard", a agaugat Stefan Chiritescu.

"Dupa un research etnografic efectuat de Wrigley in randul tinerilor, i-am gasit pe Iulia si Andrei, doi adolescenti absolut normali, cu preocupari normale dar diferiti prin atitudine – pentru ca "different makes the difference". Ii putem gasi in galerii de arta digitala si in comunitati online unde profilele lor au numar ridicat de comment-uri si de prieteni, dovada a personalitatii lor aparte", a declarat Carmen Dinca, marketing manager Balkan&East Wrigley.

"Ideea executionala a spotului scoate in fata "diferitul" pustilor cu care vorbim. Un diferit care da concert cu trupa de garaj pentru tot orasul. Un diferit care ne-a impins si pe noi (Graffiti & Wrigley) sa cautam sa facem lucrurile diferit. De la trupa de garaj si soundtrack-ul spotului (Chester - 11), la actorii din spot – prieteni si prieteni ai prietenilor celor 4 de la Chester, pana la regizorul spotului (fost skater profesionist, DOP&regizor de filme cu sporturi extreme, actual boarder si regizor de videoclipuri si spoturi)", a spus copywriterul campaniei, Dan Stanescu.

Iulia si Andrei sunt personaje in materialele campaniei, atat pe partea OOH, indoor si online. Mixul de media este dezvoltat de Media Direction, parte a grupuluii BBDO si cuprinde componente TV, outdoor, indoor si online. Campania a debutat pe 19 septembrie 2008 printr-un road-blocking, difuzare simultana pe toate canalele vizate, si va continua pana la sfarsitul lunii noiembrie 2008.

Echipa Graffiti BBDO care a dezvoltat campania Juicy Fruit Squish  este formata din Ema Prisca (director de creatie), echipa Nepotu&Stranepotu – Cosmin Simionescu (art director) si Dan Stanescu (copywriter), Stefan Chiritescu (head of planning), Raluca Simion (account director) si Catrinel Manolescu (senior account manager). Partea video este asigurata de regizorul Steffan Haars, casa de productie MME si Liviu Isop (AV manager Graffiti BBDO), iar partea media de catre Ionut Radu (senior media planner la Media Direction).

Din partea Wrigley au participat la dezvoltarea campaniei Carmen Dinca (marketing manager Balkan&East) si Marian Chiraches (brand manager Balkan&East).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//