• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Rebrandingul Shakespeare School, semnat de Storience

Rebrandingul Shakespeare School, semnat de Storience

Agentia de branding Storience a finalizat rebranding-ul si noul website al centrului de învătare a limbii engleze Shakespeare School. Shakespeare School a marcat prin acest rebranding 10 ani de la înfiintare, considerat un prag simbolic de maturitate pentru companiile antreprenoriale.

„Am simtit nevoia unui rebranding pentru că imaginea veche nu ne mai reprezenta”, spune Adriana Alionte, directorul fondator al Shakespeare School. „În zece ani am crescut de la 200 la 1400 de elevi, avem acum trei centre în Bucuresti si ne-am dorit ca si imaginii noastre să-i acordăm la fel de multă atentie. Agentia de branding Storience a reusit să înteleagă si să transpună în noua identitate vizuală, în noul slogan si în noul nostru site lucrurile care ne diferentiază si ne fac speciali”, completează Adriana Alionte.

Noua identitate vizuală foloseste si simplifică două elemente prezente în vechea identitate de brand – scutul si trandafirul englezesc, un simbol heraldic consacrat care vorbeste de „englishness”. Trandafirul englezesc este deja prezent în ornamentele interioare ale sediului central si în curtile bine îngrijite ale centrelor, iar culoarea aleasă pentru noua identitate a scolii aminteste de culoarea clădirii primului centru deschis de Shakespeare School.

„Am descoperit la Shakespeare School o combinatie neasteptată de inovatie si traditionalism. Credem că am reusit destul de bine să o surprindem în noua identitate si în slogan, preluând elemente din vechea imagine si din mediul ambiant al scolii si transpunându-le într-un design modern, adecvat vârstelor tinere cu care stă de vorbă brandul Shakespeare School”, spune Adriana Liute, Managing Partner Storience.

Prin noul slogan – „Engleza cu caracter” – Shakespeare School vorbeste despre valorile umane pe care elevii săi le deprind de la profesori alături de limba engleză.

„Vechiul slogan – Limba engleză ALTFEL – nu spunea concret prin ce se diferentiază Shakespeare School. Altfel poate fi interpretat în multe sensuri, inclusiv în sens negativ. Noul slogan spune lucrurilor pe nume si o face într-un mod unic în peisajul concurential al Shakespeare School”, spune Stefan Liute, Strategy Director Storience.

În ce priveste noul website shakespeare-school.ro, Storience s-a concentrat pe organizarea informatiei în asa fel încât ea să servească optim publicurile-tintă ale brandului: copii, adolescenti, tineri, părinti si profesori. Fotografiile din site sunt populate chiar de elevii Shakespeare School, iar fiecărei vârste brandul i-a dedicat câte o culoare, care să o însotească în toate materialele de comunicare.

Echipa Storience care a lucrat la acest proiect:

Directie creativă si identitate verbală (slogan): Adriana Liute, Stefan Liute

Design de identitate si web: Dan Dulău

Web development: Stefan Gugurel si Doru Sână

Web copywriting: Elena Pătru, Stefan Liute, Adriana Liute

Agentia de branding Storience (www.storience.com) construieste branduri coerente si captivante, asa cum sunt povestile bune, si le ajută să se exprime în mediile de comunicare traditionale si digitale. Fondată la 1 iulie 2012 de sotii Adriana si Stefan Liute, agentia are în prezent 12 clienti din domenii precum îngrijirea sănătătii, servicii profesionale, materiale de constructii, FMCG, comert online, ospitalitate si non-profit.   






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//