• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Golf Lifestyle Championship incheie sezonul de golf al managerilor - editia a treia, la BlackSeaRama Golf & Villas

Golf Lifestyle Championship incheie sezonul de golf al managerilor - editia a treia, la BlackSeaRama Golf & Villas

A treia editie a Golf Lifestyle Championship isi propune sa surprinda din nou grupul exclusivist al participantilor. Evenimentul va avea loc pe 29 septembrie si, ca si precedentele, va fi gazduit de BlackSeaRama Golf & Villas, luxosul resort de pe litoralul bulgaresc situat in apropiere de statiunea Balcik. Participantii, majoritatea executivi de varf si antreprenori, vor juca intr-un format relaxat, alaturi de familie si/sau prietenii la fel de pasionati de golf.

Urmand formatul celor doua editii anterioare (24 septembrie 2011 si 12 mai 2012), Golf Lifestyle Championship se adreseaza si de aceasta data echipelor formate din reprezentantii top managementului companiilor de pe piata de business din Romania si invitatilor acestora. Conditia impusa la participare este ca fiecare membru al fiecarei echipe sa aiba un handicap sub 36, inregistrat la unul dintre cluburile afiliate Federatiei Romane/Internationale de Golf. 

La aceasta editie, 18 echipe, respectiv 36 de jucatori vor lua startul sambata dimineata pe traseul BlackSeaRama. Printre jucatori se numara Nicolae Eftimie (CEO, Navlomar Group), Liviu Sfrija (presedinte, BrandPilot), Dan Pazara (director de comunicare, Petrom), Traian Aionitoaiei (CEO, Forth Protguard), Robert Blasius (CEO, Renovatio Solar BG), Constantin Marcu  (presedinte, MARCOM RMC’94), Bogdan Jigman (CEO, Oradea Shopping City), Eugen Voicu (presedinte, Certinvest).

Atat campioana primei editii, echipa BrandPilot formata din Daniela si Liviu Sfrija, cat si campioana celei de-a doua editii, echipa Redki Ptitsi (Pasarile Rare) formata din Mirela si Robert Blasius, vor fi prezente si de aceasta data in incercarea de a-si apara titlul obtinut anterior. Vor avea, insa, concurenta serioasa, printre jucatori numarandu-se si unii cu handicap foarte scazut. In topul domnilor se afla, ambii cu cu un handicap de 8.8, Florin Segarceanu - fostul jucator de Cupa Davis al Romaniei, si Bruno Negoita - presedinte Ceramica iasi.  Doamnele cu cel mai bun handicap sunt Cristina Pazara (18.9) – General Manager Super Bebe, Daniela Sfrija (21.6) – General Manager Brand Pilot si Mirela Blasius (27) – jurnalist Realitatea TV.

Pintre cele7 ladies si cei 29 de gentlemen inscrisi in turneu se numara atat jucatori prezenti si la editiile anterioare, cat si noi participanti. Cu fiecare editie, nume noi sunt prezente, semn ca, prin formatul de joc propus, organizare si premii oferite, GolfLifestyle Championship isi confirma statutul de eveniment premium. In plus, organizatorii si-au propus sa atraga pe terenul de golf noi jucatori, pe durata competitiei, invitatii non-golferi ai participantilor avand ocazia sa ia prima lectie de golf cu unul dintre cei mai buni instructori ai clubului gazda.

Premiile vor da miza si savoare  turneului,  marele premiu fiind o croaziera pe Marea Neagra, cu goeleta Adornate – The Pride of Vega. Ceilalti sponsori ai competitiei sunt:  Wilson Staff, UPC Romania, Wagner – Arte Frumoase si Povesti, Contego Coffee, Cramele Halewood, GolfTravel.ro, Isostar, Gerlinea , Vega Hotel si Colour.

Fotografii si testimoniale din cadrul editiilor anterioare ale Golf Lifestyle Championship sunt  disponibile pe http://golf.corporatesports.ro/en/#!/media_gallery

Evenimentul, organizat de MPG, este inclus din acest an in cel mai amplu sistem de campionate sportive pe echipe adresat companiilor din Romania: Romanian Corporate Sports.

Romanian Corporate Sports este cel mai complex sistem de campionate sportive pe echipe adresat companiilor si organizatiilor din Romania.  Initiat si dezvoltat de MPG, Romanian Corporate Sports desfasoara doua editii/an: de primavara (februarie - iulie) si de toamna (septembrie - noiembrie). Companiile isi pot inscrie echipe la baschet, tenis de masa, darts, biliard, bowling, fotbal, tenis de camp, golf, ciclism, karting si sah.

MPG este o companie de marketing sportiv care ofera servicii specializate de consultanta sportiva si activare a sponsorizarilor, generand oportunitati de promovare locale si nationale prin sport. In cei 15 ani de activitate, MPG a acumulat o experienta unica, prin dezvoltarea si implementarea a peste 600 de evenimente sportive asociate cu campanii de comunicare specifice si vectori media specializati. Din portofoliul de clienti ai MPG fac parte unele dintre cele mai importante corporatii din Romania. Avand expertiza si capacitatea de a intelege publicul sportiv, practicantii unui sport si pasiunile acestora, MPG implementeaza pentru clientii sai concepte de promovare mai eficiente si mai usor masurabile.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//