• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

AIESEC Bucuresti - Fii gazda internationalismului (P)

AIESEC Bucuresti - Fii gazda internationalismului (P)

Începând cu luna septembrie a anului 2012, AIESEC Bucureşti dă startul unei noi campanii de promovare a culturilor de peste mări şi ţări. Te-ai gândit vreodată ce simplu ar fi să asiguri copilului tău o educaţie despre cultura popoarelor străine fără ca acesta să părăsească confortul casei tale? Dacă da, noi avem soluţia optimă pentru dezvoltarea copilului tău.

AIESEC Bucureşti organizează anual o serie de internship-uri şi proiecte dedicate pe de o parte tinerilor internaţionali care ajung la noi în ţară cu scopul de a învăţa cultura noastră şi de a-i învăţa la rândul lor pe alţii despre propria ţară natală; iar, pe de altă parte, proiectele sunt adresate tinerilor români cu vârste începând de la 10 ani, dornici de a descoperi culturile de dincolo de hotare precum şi de a exersa o limbă străină.

Fiecare proiect reprezintă o directie de a cunoste culturi de pe toate continentele ţării, fiind totodată şi o importantă sursă de internaţionalism. De aceea, cu fiecare oportunitate, încercăm să asigurăm străinilor participanţi la proiecte o şedere cât mai plăcută pe întreaga perioadă de desfăşurare a acestora.

Astfel, noi ne asigurăm că o dată ce aceştia ajung în ţară sunt aşteptaţi la aeroport, le este oferită cazare şi o masă pe zi, şi beneficiază de tot sprijinul nostru pe parcursul prezenţei lor la proiecte.

Întrucât dorim ca experienţa lor aici să fie cu adevărat relevantă şi să cunoască stilul de viaţă românesc alături de o familie interesată de a-i găzdui pe perioada proiectului, între 4 şi 6 săptămâni, începând cu această toamnă AIESEC Bucureşti derulează programul de housing.

Astfel, fiecare tânăr participant la proiect va putea locui alături de o familie-gazdă, care la rândul ei va avea posibilitatea de a afla mai multe despre cultura de provenienţă a tânărului, va exersa limba engleză şi va avea şansa de a vizita la rândul ei ţara respectivă, printr-un schimb reciproc de experienţe.

Pentru mai multe detalii şi pentru a te înscrie în programul housing accesează www.aiesecbucharest.ro .

AIESEC reprezintă cea mai mare organizaţie de tineri la nivel internaţional, fiind prezentă în peste 110 ţări şi teritorii şi având o istorie de 65 de ani în dezvoltarea personală şi profesională a tinerilor.

Organizaţia oferă tinerilor o experienţă de dezvoltare inedită bazată pe 7700 de oportunităţi de leadership, 5500 de posibilităţi de exchange, 470 de conferinţe anuale, platforme virtuale şi activităţi de învăţare în cadrul unui mediu internaţional.

Prezenţa AIESEC în România s-a făcut remarcată timp de 22 ani, extinzându-se într-un număr de 15 oraşe.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//