• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Generali Asigurari va lansa campania Pentru soferii responsabili, beneficiile sunt pe masura

Generali Asigurari va lansa campania Pentru soferii responsabili, beneficiile sunt pe masura

Romania este caracterizata prin cea mai mare frecventa a daunelor din Europa de Est, cea mai mare viteza de crestere a parcului national de autovehicule si una dintre cele mai slabe infrastructuri de drumuri.

Generali Asigurari continua procesul de educare a pietei, rol asumat la inceputul lui 2008, prin lansarea unei campania de comunicare CASCO – "Pentru soferii responsabili, beneficiile sunt pe masura". Campania se va desfasura in perioada 29 septembrie - 14 noiembrie 2008, pe canalele print, radio si Internet.

Obiectivul principal il constituie incurajarea unui comportament prudent in trafic, prin comunicarea recompenselor oferite de produsul CASCO Generali: prime de asigurare mai mici pentru soferii responsabili si serviciile de calitate pe care le ofera compania - plata rapida a daunelor, decontarea directa cu peste 400 de service-uri din intreaga tara si asistenta rutiera 24/7. Campania este dezvoltata de catre agentia de publicitate Prospero si va fi sustinuta de o campanie dedicata de relatii publice, prin Free Communication.

"Campania se doreste a fi mai mult decat comunicarea unui produs, prin componenta educationala pe care o include. Incurajam soferii auto care au grija de bunul pe care il asigura si implicit de propria viata, care nu se aventureaza in trafic si nici nu isi fac un scop in sine din a deschide nenumarate dosare de daune. Ne dorim practic sa incurajam un comportament responsabil in trafic, prin acordarea unor beneficii reale conducatorului prudent", a declarat Radu Ionescu, Sef Birou Asigurari Auto Generali Asigurari.

"Targetul campaniei il reprezinta toate persoanele posesoare de autovehicule, dar ne adresam, in special, celor cu varsta cuprinsa intre 27 si 45 de ani, in egala masura barbati si femei. Ii avem in vedere pe cei dornici sa afle mereu lucruri noi, pentru care confortul personal este mai important decat moda si care achizitioneaza doar ceea ce le este util. Pentru ei, asigurarea este foarte importanta in cazul aparitiei unor evenimente nedorite, incheierea unei polite presupune implicare si este rezultatul unui proces rational. Pe de alta parte, cauta companii care ofera servicii de calitate", a completat Daniela Casapu, Head of Marketing and Communication Generali Asigurari.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//