OTP Bank Romania continua campania nationala de responsabilitate sociala „Dreptul de a ~ Citi” si începe noul an scolar prin echiparea altor 19 scoli din ~ mediul rural.Campania Dreptul de Citi a debutat în luna martie 2010, în ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- transport caini Anglia
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
La inceput de an scolar, Dreptul de a Citi ajunge in alte 19 scoli din mediul rural

OTP Bank Romania continua campania nationala de responsabilitate sociala „Dreptul de a Citi” si începe noul an scolar prin echiparea altor 19 scoli din mediul rural.
Campania Dreptul de Citi a debutat în luna martie 2010, în parteneriat cu Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului si cu aportul societatii civile, iar p?na acum, OTP Bank a înregistrat rezultate peste asteptarile initiale: mai mult de 92.100 de carti au fost donate catre 143 de scoli din mediul rural, pentru ca peste 29.000 de copii sa se bucure de cartile necesare dezvoltarii lor.
Prin campania Dreptul de a Citi, OTP Bank Romania sustine o cauza cu un impact major asupra dezvoltarii armonioase a oricarui copil: accesul la lectura. Campania continua prin dotarea cu carti a 19 scoli devaforizate din judetele: Teleorman, Constanta, Ialomita, Timis, Neamt, Braila, Botosani, Vaslui, Vrancea, Suceava, Dolj, Hunedoara, Valcea, Gorj, Maramures, Bihor, Harghita, Mures si Arad.
În cadrul campaniei „Dreptul de a Citi”, OTP Bank doneaza direct scolilor defavorizate din mediul rural colectii de carti adresate elevilor din clasele I-VIII. Cea de-a doua componenta a campaniei, presupune colectarea de carti, în cele 96 de unitati ale bancii si în Librariile Humanitas, partenere în acest proiect. Îi asteptam pe toti cei care sustin aceasta cauza sa ni se alature pentru a le reda si lor un drept care ar fi trebuit sa fie unul natural: cel de a citi.
„Clopotelul începutului de an scolar a sunat si pentru noi. Campania Dreptul de a Citi a ajuns în alte 19 scoli defavorizate din mediul rural, unde nevoia de carti si manuale se poate vedea limpede în ochii celor mici. Am initiat aceasta campanie pentru a le oferi copiilor din mediul rural sansa de a-si cladi viitorul fara a fi constransi de lipsa cartilor. Rezultatele celor 2 ani au fost peste asteptarile noastre. Cu toate acestea, consideram drept cea mare realizare a noastra oportunitatea ca cei mici sa-si dezvolte imaginatia si aptitudinile, iar bucuria acestora nu poate fi cuantificata. Le multumim tuturor sustinatorilor campaniei si îi invitam sa fie alaturi de noi în continuare. Împreuna, putem contribui la cladirea viitorului generatiei de maine”, a declarat László Diósi, CEO OTP Bank Romania.
OTP Bank Romania este subsidiara a OTP Bank, cel mai mare grup bancar independent din Europa Centrala si de Est. OTP Bank ofera servicii universale în Ungaria, Romania, Muntenegru, Croatia, Bulgaria, Rusia, Ucraina, Slovacia si Serbia, pentru mai mult de 12 milioane de clienti, prin intermediul unei retele teritoriale de aproape 1500 de unitati, prin intermediul retelei de ATM-uri si prin sistemul de canale electronice.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info