• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Profilul aplicantului la credit, un factor esential pentru mediul financiar-bancar

Profilul aplicantului la credit, un factor esential pentru mediul financiar-bancar

Perioada in care se putea obtine un credit doar cu buletinul a apus, iar efectele ei au fost resimtite din plin de banci prin volumul semnificativ al pierderilor. Intr-un mediu economic nu foarte prietenos, caracterizat de diminuari salariale, s-a impus o inasprire a conditiilor de creditare, bancile incercand sa se asigure ca isi vor recupera banii ‚investiti’.

Numarul persoanelor care doresc sa obtina un credit este in continuare mare, insa procentul celor care-l pot obtine ramane unul redus. „Dupa ce BNR a impus criterii mai stricte privind creditarea persoanelor fizice, iar bancile comerciale au inasprit in consecinta normele interne de creditare, numarul clientilor care sunt eligibili pentru a obtine credite a scazut puternic” a comentat Dragos Cabat, Managing Partner la Efin.ro.

Aceasta este concluzia datelor furnizate de Credit Scoring, instrument oferit de portalul financiar Efin.ro (www.efin.ro), utilizat pentru a determina daca o persoana poate obtine finantare, sub forma unui credit sau a unui card de credit.

Astfel, potrivit datelor Efin.ro in luna august a acestui an, 5.690 de persoane au utilizat credit scoringul pentru a face o evaluare financiara personala in vederea determinarii posibilitatii de a obtine un imprumut. Dintre acestea, 53,2% (3.027) au obtinut un rezultat favorabil.

Datele indica faptul ca sunt interesate de contractarea unui credit atat persoane cu venituri nete de peste 1500 RON lunar, cat si persoane care au venituri nete mai mici sau egale cu 500 RON. In cazul acestora din urma insa, sansa de a obtine un imprumut este destul de redusa. Din cele 138 de persoane cu venituri sub 500 RON care si-au facut o evaluare financiara, doar 8 ar putea indeplini conditiile de eligibilitate. Acest lucru este determinat de faptul ca suma ramasa dupa scaderea cheltuielilor de subzistenta, in valoare de 260 RON, este insuficienta pentru a permite achitarea unor rate. Asa cum este lesne de inteles, posibilitatea de a obtine finantare din partea bancilor creste odata cu veniturile.

Din cele peste 2200 de persoane cu venituri cuprinse intre 750-1500 RON care au utilizat Credit Scoring, 1098 ar putea obtine un imprumut.

Din cele prezentate se observa ca, in general, persoanele care intentioneaza sa achizitioneze un credit sunt cele cu venituri mici si medii. „Este normal ca tinerii si persoanele cu venituri medii si mici sa isi doreasca sa acceseze credite. Aceste categorii au nevoi de investitii si consum, pe care nu le pot satisface pe termen scurt din veniturile curente si nici nu dispun de economii acumulate in timp” a precizat Dragos Cabat.

Potrivit datelor Efin.ro, peste 35% din persoanele care au aplicat pentru un credit in intervalul iunie-august 2012 au optat pentru un imprumut de nevoi personale, 16,11% pentru un credit de nevoi personale cu ipoteca, 9,37% pentru un credit rapid si 8,7% pentru un imprumut imobiliar.

Dintre cei care doresc sa obtina un credit, 39,56% au varsta cuprinsa intre 30-40 ani si au venituri cuprinse intre 750 - 1500 RON (25,52% din total). 53,09% dintre aplicanti sunt barbati.
32% dintre persoanele care au aplicat pentru un imprumut mai au si alte rate, iar 16,75% sunt inregistrati in Biroul de credite.

Financial View Media Services a fost infiintata in 2009 de doi asociati cu experienta de peste 12 ani in domeniul financiar-bancar. Financial View este specializata in dezvoltarea de proiecte de internet in domeniul financiar care vin sa imbunatateasca si sa completeze serviciile existente in Romania.

In luna Februarie 2009 Financial View Media Services a lansat site-ul Efin.ro care intr-o perioada de 2 ani a devenit portalul numarul 1 de servicii financiare din Romania.

In luna Martie 2011 s-a lansat Credit Scoring - singurul sistem din Romania care permite oricarei persoane sa-si calculeze propriul scoring in cazul solicitarii de credite sau imprumuturi si, totodata, sa-i ofere o imagine similara cu evaluarile efectuate de institutiile financiare.

In luna Noiembrie 2011 s-a lansat serviciul RisCo - singurul sistem din Romania care poate oferi rapoarte CIP online. De asemenea, RisCo ofera posibilitatea ca in mai putin de 4 minute sa se efectueze interogari privind situatia juridica la RECOM, datoriile restante la bugetul de stat si buletinele de insolventa pentru orice firma inregistrata in Romania.

In luna Februarie 2012 s-a lansat Rating si Limite Comerciale - singurele sisteme online de evaluare financiara a oricarei societati din Romania. Efectuarea analizei financiare si generarea rapoartelor pentru orice firma inregistrata in Romania dureaza mai putin de 1 minut.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//