• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

EURO Design Contest - se cauta un design original pentru NESCAFE Dolce Gusto Melody 3

EURO Design Contest - se cauta un design original pentru NESCAFE Dolce Gusto Melody 3

Nescafe Dolce Gusto provoacă persoanele inventine, tinerii designeri şi artişti să creeze un design neconvenţional pentru noul model de aparat Nescafe Dolce Gusto Melody 3 în competiţia europeană EURO Design Contest! Câştigătorul competiţiei din România va merge la finala de la Milano, iar două dintre creaţiile europene câştigătoare vor fi reproduse în ediţia limitată Melody şi vor fi disponibile în magazine în vara 2013.

Concursul se desfăşoară în perioada 10 septembrie-10 noiembrie pe pagina de Facebook a Nescafe Dolce Gusto Romania şi este deschis tuturor celor interesaţi de design: studenţi, absolvenţi sau simpli pasionaţi care au o idee creativă şi vor să o împărtăşească şi celorlalţi. Cele mai îndrăzneţe şi neconvenţionale design-uri pot deveni o adevărată sursă de inspiraţie pentru designerii din toată Europa.

Pentru a intra în concurs, participanţii vor accesa aplicaţia EURO Design Contest şi înscrie design-ul creat de ei pentru cel mai nou model Nescafe Dolce Gusto Melody 3, având două posibilităţi de execuţie: utilizarea instrumentelor din aplicaţie sau folosind programe de editare specializate, offline. 

Lucrările vor fi înscrise şi votate online pe pagina de Facebook Nescafe Dolce Gusto, între 10 septembrie – 14 octombrie, iar cele mai votate 10 creaţii vor fi evaluate de un juriu de profesionişti pentru a fi ales finalistul din România. În cea de-a doua etapă a competiţiei, între 22 octombrie şi 10 noiembrie, publicul va putea vota creaţiile finalistele din fiecare ţară. Unul dintre design-urile câştigătoare ce vor fi reproduse în ediţie limitată poate fi chiar din România!

Mai multe detalii privind condiţiile de participare şi votare sunt disponibile pe pagina dedicată de concurs: http://www.facebook.com/NescafeDolceGusto.ro/app_404250956302089?ref=ts

Competiţia EURO Design Contest se desfăşoară simultan în 19  ţări: Marea Britanie, Italia, Cehia, Slovacia, Belgia, Germania, Portugalia, Olanda, Spania, Elveţia, Malta, Franţa, Danemarca, Suedia, Finlanda, Norvegia, Austria, Grecia şi România.

Compania Nestlé, cu sediul central în Vevey, Elveţia, a fost înfiinţată în 1866 de Henri Nestlé, iar astăzi este cea mai mare companie de nutriţie, sănătate şi wellness, ocupând poziţia de lider mondial în industria alimentară. În prezent, Nestlé are 280.000 de angajaţi, fabrici şi operaţiuni în aproape fiecare ţară. Misiunea companiei este de îmbunătăţi în fiecare zi calitatea vieţii consumatorilor, oferindu-le oportunitatea de a alege alimente şi băuturi mai gustoase şi mai hrănitoare, pentru a avea o alimentaţie diversificată.

Activitatea Nestlé în România a început în Bucureşti, în iulie 1995, în prezent, portofoliul Nestlé România fiind format dintr-o gamă diversificată de produse.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//