• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Programul de granturi Raiffeisen Comunitati si-a desemnat castigatorii - 25 de proiecte finantate

Programul de granturi Raiffeisen Comunitati si-a desemnat castigatorii - 25 de proiecte finantate

Raiffeisen Bank finanteaza 25 de proiecte, prin programul de granturi Raiffeisen Comunitati, aflat la a doua editie – 23 de ONG-uri, un spital si o scoala. Proiectele castigatoare au primit voturile a peste 64.000 de oameni.

Raiffeisen Bank va aloca 100.000 de euro catre cele 25 de proiecte ale comunitatilor locale in care banca isi desfasoara activitatea. Raiffeisen Comunitati este un concurs online de proiecte, care isi propune sa sprijine atat financiar, dar si prin voluntariat si diseminare de cunostinte, organizatiile cu cele mai bune proiecte pentru comunitatile locale.

Proiectele care au castigat anul acesta sunt impartite pe domenii: cele mai multe sunt pentru servicii sociale – 10 si educatie – 9,  sport – 2, protectia mediului – 2 si sanatate tot 2 proiecte.

Proiectul care a primit cel mai mare numar de voturi - 1604, se numeste “Vreau la scoala!” si isi propune sa previna abandonul scolar, prin sustinerea materiala a 50 de copii proveniti din familii sarace, scolari cu potential - perseverenti, responsabili si cu rezultate scolare bune in anul precedent. Un alt proiect castigator este cel depus de Spitalul “Sf Pantelimon” din Bucuresti - ”Promtitudine - vieti salvate!” si presupune dotarea Sectiei ATI cu un ventilator mecanic mobil si performant.

Programul s-a desfasurat exclusiv pe site-ul www.raiffeisencomunitati.ro, in perioada 2 iulie – 17 septembrie 2012. Intr-o prima etapa, organizatiile au trimis 336 de idei si propuneri de proiecte, care au fost evaluate de voluntarii bancii. In cea de-a doua etapa, au ramas in competitie 209 proiecte care au fost detaliate in asa fel incat sa respecte conditiile concursului de granturi. In perioada 27 august – 17 septembrie ele au putut fi votate online pe www.raiffeisencomunitati.ro de sustinatori. Castigatorii au fost desemnati exclusiv pe baza numarului de voturi obtinute. Pentru prima data (fiind a doua editie) Raiffeisen Bank a anulat peste 4000 de voturi, pe care le-a indentificat ca fiind frauduloase, din cele aproximativ pe 68.000 de voturi.

Raiffeisen Bank Romania este o banca universala de top, care ofera o gama completa de produse si servicii financiare clientilor persoane fizice, IMM-uri sau corporatii. Raiffeisen Bank are o retea de 540 de agentii in toata tara care deservesc aproximativ 2 milioane clienti persoane fizice, 100.000 de IMM-uri si peste 6.800 corporatii mari si medii.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//