• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Comunicarea TeamNet, integrator de solutii IT&C, va fi gestionata de GolinHarris

Comunicarea TeamNet, integrator de solutii IT&C, va fi gestionata de GolinHarris

Agentia de relatii publice GolinHarris a devenit partener de comunicare al TeamNet International, companie cu 11 ani de excelentă în domeniul afacerilor IT în România, care a dezvoltat, totodată, o prezentă importantă la nivel european. Parteneriatul cu GolinHarris a început în luna septembrie, agentia oferind clientului consultantă pentru comunicarea externă - media relations, organizare de evenimente, new media.

“Suntem una dintre cele mai mari companii pe piata integratorilor de sisteme informatice din România, iar pentru clientii nostri derulăm proiecte complexe în domenii de activitate diverse, printre care protectia mediului, agricultură, administratie publică, transporturi, utilităti, finante. Odată cu începerea colaborării cu GolinHarris ne dorim să facem cunoscute toate aceste proiecte de anvergură. Ne bucurăm să avem alături o agentie cu expertiză solidă, care să înteleagă nevoile diversificate ale companiei“, au spus reprezentantii TeamNet.

Pe lângă expertiza valoroasă dezvoltată de GolinHarris în comunicarea financiară, public affairs, energie, TeamNet vine să consolideze spectrul serviciilor de consultantă specializată în comunicarea corporate.

“Parteneriatul cu TeamNet ne responsabilizează si ne motivează pentru că vorbim de unul din cei mai importanti jucători în domeniul business-ului IT românesc. Suntem siguri că rezultatele nu vor întârzia să apară”, declară Monica Botez, Head of Corporate Division, GolinHarris Bucuresti. 

Din 2001, TeamNet International SA si-a consolidat pozitia ca unul dintre cei mai importanti furnizori de solutii software integrate din România. Compania are sedii în Bucuresti, Iasi, Timisoara, Ploiesti, Bruxelles, Chisinău si Belgrad si o locatie parteneră în Ankara. TeamNet oferă servicii integrate complete, de la analiza, dezvoltarea si implementarea de solutii software la cheie, la servicii complexe de comunicatii si infrastructură hardware, pentru clienti nationali si internationali.

În prezent, grupul TeamNet are angajati peste 500 de specialisti. În pozitii cheie sunt implicati mai mult de 200 dezvoltatori, 40 manageri de proiect, 35 consultanti de business si 30 de consultanti pe proiecte europene.  Cifra de afaceri a grupului TeamNet atingea pragul de 30 milioane EUR la sfârsitul anului 2011, înregistrând astfel al cincilea an de cresteri consecutive.

Înfiintată în 2006 sub numele Lowe PR, GolinHarris Bucuresti este afiliată din 2011 la una dintre cele mai valoroase retele internationale de PR, GolinHarris Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală si de Est al companiei americane care detine în total 38 de birouri în America, Asia Pacific, Europa si Orientul Mijlociu.

În acest an, GolinHarris Bucuresti a anuntat o schimbare majoră a modelului său de business, prin crearea unei structuri noi de agentie, bazată pe modele si instrumente proprii, inovatoare, care răspund mult mai eficient nevoilor tot mai specifice ale clientilor. Modelul g4 a fost creat la nivel global anul trecut si implementat deja în birourile din SUA, Marea Britanie, Suedia si acum în România. g4 se bazează pe aptitudini si performantă si este construit în jurul a 4 comunităti de specialisti: strategi, creatori, conectori si catalisti.

Portofoliul de clienti GolinHarris Bucuresti include companii de renume precum: Altex Romania, CBRE, CENTURY 21, Colgate-Palmolive (Romania), Crucea Rosie Română, Electrolux, Ferrero, Franklin Templeton Investments, Gaya Health Services, Johnson&Johnson, Kludi, L’Oreal România, Mercedes-Benz România, Nuance Communications, Orange Romania, Praktiker, PepsiCo/Lipton, RBS – Royal Bank of Scotland, Schneider Electric Romania, SIF Muntenia, SofMedica, Transavia, Unilever (Algida, Knorr), UNICEF, URBB – United Romanian Breweries Bereprod, VEKA România.

GolinHarris Bucuresti este membră a grupului de companii din care mai fac parte Lowe&Partners, Initiative, Brand Programming Network, HyperActive, Mobile Works si Medic One si este multiplu premiată si finalistă la festivaluri locale si internationale precum PR Award Romania, European Excellence Awards, Sabre Awards si IPRA Awards.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//