• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Carpatica Asig asigura cladirile si bunurile RATB si sediul GDF Suez Energy Romania

Carpatica Asig asigura cladirile si bunurile RATB si sediul GDF Suez Energy Romania

Carpatica Asig isi consolideaza portofoliul de asigurari property prin semnarea a doua noi contracte avand ca obiect asigurarea constructiilor impotriva tuturor riscurilor si asigurarea bunurilor, beneficiari fiind Regia Autonoma de Transport Bucuresti si SC GDF Suez Energy Romania SA.

Ambele contracte au fost semnate in luna septembrie 2012, fiind incheiate pentru o perioada de un an.

In primul semestru al anului 2012, Carpatica Asig a inregistrat o crestere de 46% a volumului de prime brute subscrise pe asigurarile property, cresterea ponderii asigurarilor non-auto in portofoliul companiei fiind una dintre directiile strategice asumate de Carpatica Asig pentru anul 2012.

CARPATICA ASIG a fost înfiinţata în anul 1996, cu capital integral privat, sub denumirea de ASA ASIGURARI ATLASSIB, in cadrul holdingului ATLASSIB.

In septembrie 2004 compania şi-a schimbat denumirea în CARPATICA ASIG- parte a Grupului Financiar CARPATICA, raspunzand astfel cerinţele pieţii privind serviciile financiare integrate. 

Compania are peste 90 de unitati in intreaga tara, colaborand cu peste 5000 de intermediari si practica asigurari generale (non-viata).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//