• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Lowe Vibe si Lowe&Partners lucreaza pentru noua campanie Beck`s

Lowe Vibe si Lowe&Partners lucreaza pentru noua campanie Beck`s

Pe mare sau pe uscat, cu un 4X4 prin safari sau în zbor la 1000 de metri înăltime, într-o grădină exotică sau la plimbare pe elefant, Lowe Vibe si Lowe&Partners pregătesc o aventură senzatională, pe toate gusturile. Beck`s va oferi fanilor săi 3 călătorii în jurul lumii în 3 destinatii la alegere de pe 3 continente, Europa, Asia si America de Sud. Câstigă propria aventură devine astfel o experientă pentru toti vânătorii de adrenalină dar si pentru cei care visează la un coltisor retras de lume.

“Câstigă propria aventura este o campanie spectaculoasă, care vorbeste despre valorile brandului Beck`s - aventura, creativitatea, spiritul liber - si care transpune într-un mod autentic mesajul de brand “Follow your inner compass”. Am dorit să îi aducem pe consumatorii nostri si mai aproape de aceste valori. si cum o simplă vacantă nu ar fi fost de ajuns, am decis să le oferim surprize, experiente de viată, să ii facem părtasi la adevărata esentă a valorilor Beck`s”, au spus reprezentatii Beck`s.

Echipa din agentie a mers mai departe de simplul brief de promotie si a formulat un concept neconventional: un itinerariu personalizat, care permite câstigătorului să aleagă din 18 destinatii posibile. Călătoria începe în Europa - din Paris, Londra sau Amsterdam - iar apoi se continuă în Asia si America de Sud. Câstigătorul va avea de ales între locatii ca Singapore, Tokyo, Hong Kong, Rio de Janeiro, Punta Cana sau Mexico City, astfel că la final va fi parcurs 3 destinatii de pe 3 continente, în numai 12 zile.

“Din clipa în care am văzut brief-ul clientului challenge-ul ne-a fost foarte clar: cum faci un lucru pe care îl fac toti, de ani de zile, în fel si chip, să fie altfel? Ei bine, as spune, fără falsă modestie, că ne-a iesit. Cu sigurantă, avantajul suprem a venit chiar de la ADN-ul brandului Beck`s, cu al său “follow your inner compass” iar de aici a mai fost doar un pas. Asa am ajuns la elementul surpriză, si anume dezvăluirea graduală a destinatiilor, care face întreaga aventură si mai atractivă. Singurul meu regret este că nu pot participa”, a spus Alexandru tarog, BTL Manager Lowe Vibe.

Înscrierea în promotie se poate face prin trimiterea codului unic de sub capacele Beck`s la 1893 sau pe www.becks.ro iar în afară de premiul cel mare, participantii se mai pot astepta la zeci de aparate foto si mii de baxuri de 6 doze de Beck`s.

Campania va fi derulată în perioada 17 septembrie – 9 noiembrie 2012 si comunicată prin toate canalele: TV, radio, on line, POSM, mobile.

HyperActive a dezvoltat microsite-ul dedicat campaniei, care permite înscrierea în concurs prin introducerea codurilor de pe ambalaje, si o aplicatie de Facebook, numita “Descoperă lumea cu Beck`s”. Cel care descarcă aplicatia, poate să parcurgă o calătorie în jurul lumii în viitor. Pe wall-ul personal, aplicatia simulează experientele ca si cum ar fi postate déja de utilizator, exact din locatiile aflate pe harta promotională.

Echipa Mobile Works a dezvoltat o aplicatie specială pentru smartphone-uri, disponibilă deja în Appstore, care explică pas cu pas întreg mecanismul campaniei prin simpla scanare a ambalajului promotional. În plus, aplicatia oferă o experientă 360 de grade în jurul lumii. Prin intermediul aplicatiei, utilizatorul poate să ajungă virtual în toate destinatiile din campania Beck`s, să descopere împrejurimile si să aleagă destinatia care i se potriveste.

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei este formată din:

Beck`s: Ecaterina Bordei - Brand Manager International Premium Brands, Anca Stoica- Junior Brand Manager International Premium Brands

Lowe&Partners: Corina Angearu – Account Manager, Alexandru Micu – Senior Art Director

Lowe Vibe: Alexandru tarog, BTL Manager

HyperActive: Alexandra Trofin – Account Manager, Mihaela Nachi – Account Executive, Mihai Căluseriu – Art Director, Andrei Fodolică – Copywriter, Irimia suleapă – Development Team Leader, Robert Sumarocov – Flash Developer

Mobile Works: Alex Putineanu - Managing Director, Andreea Daniel – Account Manager, Roxana Sîrghie – Account Executive, Vlad Hera – Senior Account Executive

Premiată la Epica, Clio, New York Festivals, Cresta, Golden Hammer si, local, la Effie, Ad`Or, AdPrint.

În România de 19 ani, Lowe creează pentru clienti precum: Bancpost, Bergenbier S.A., Ferrero, Terapia Ranbaxy, Unilever (Domestos, Cif, Rexona, Rama, Clear, Signal, Delikat), Praktiker, Johnson & Johnson sau Crucea Rosie Română.

Lowe este o companie americană cu headquarters la Londra si birouri în peste 90 de tări si peste 9000 de angajati în reprezentantele sale din întreaga lume.

Lowe &Partners este membră a grupului de companii din care mai fac parte: Initiative, Brand Programming Network, GolinHarris, HyperActive, Mobile Works si Medic One.

Lowe Vibe este divizia de BTL a agentiei Lowe&Partners, înfiintată la începutul acestui an.

HyperActive este o agentie interactivă full service care oferă solutii complete de comunicare si marketing digital precum: dezvoltare si management de platforme web, marketing online (optimizare & advertising pe motoarele de căutare - SEO & Google AdWords, online advertising & PR, e-mail marketing, viral marketing), mobile marketing, hosting si proiecte interactive speciale.
Printre clientii agentiei amintim: Ferrero, UPC Romania, Bergenbier SA, Orange Romania SA, Johnson & Johnson, BMW Romania, Bayer.

HyperActive e membra a grupului de companii din care mai fac parte Lowe&Partners, Initiative, Brand Programming Network, Medic One, Mobile Works si GolinHarris Bucuresti.

Înfiintată în 2012 ca parte a grupului Lowe, Mobile Works este o agentie specializată în crearea de campanii inovatoare pe telefonul mobil. Agentia asigură servicii de strategie, planificare, creatie si implementare de campanii integrate de comunicare pe telefonul mobil utilizând serviciile de comunicare ale operatorilor de telefonie mobilă, internetul mobil si aplicatii pentru smartphone. Printre tehnologiile folosite se găsesc: Augmented Reality, Coduri QR, Bluetooth, IVR, SMS si MMS.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//