Mazda Motor Corporation va prezenta tehnologiile “i-ACTIVSENSE” odată cu noua Mazda6, care ~ va fi în centrul atenţiei la ediţia de anul acesta a Salonului ~ Auto de la Paris, urmând să fie pusă în vânzare la ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Noua Mazda6 va beneficia de tehnologiile de siguranta i-ACTIVSENSE

Mazda Motor Corporation va prezenta tehnologiile “i-ACTIVSENSE” odată cu noua Mazda6, care va fi în centrul atenţiei la ediţia de anul acesta a Salonului Auto de la Paris, urmând să fie pusă în vânzare la începutul anului viitor.
“i-ACTIVSENSE” reprezintă o serie de tehnologii avansate de siguranţă, proiectate de Mazda pentru a asista şoferul în recunoaşterea pericolelor, evitarea coliziunilor şi reducerea severităţii accidentelor care nu pot fi evitate.
Noua Mazda6 va fi echipată cu toată gama de tehnologii “i-ACTIVSENSE”, care asigură performanţe excelente de siguranţă în condiţii variate de condus.
La Mazda, cercetarea şi studiile tehnologiei de siguranţă au la bază filosofia companiei în materie de siguranţă, Mazda Proactive Safety, care îşi propune să minimizeze riscul unui acident maximizând situaţiile în care şoferul poate opera vehiculul.
“i-ACTIVSENSE” de la Mazda se referă la un grup de tehnologii avansate de siguranţă, dezvoltate în concordanţă cu Mazda Proactive Safety, care foloseşte dispozitive de detecţie, cum sunt radarele şi camerele video. Acestea includ tehnologii de siguranţă activă care ajută şoferul să prevadă potenţiale pericole, şi tehnologii de siguranţă pre-impact, care facilitează evitarea coliziunilor sau reduc severitatea acestora atunci când nu pot fi evitate.
Obiectivul Mazda Proactive Safety este de a obţine o experienţă de condus lipsită de accidente. În urmărirea acestui ţel Mazda va continua să extindă eforturile de cercetare ale tehnologiilor de siguranţă pentru a oferi clienţilor plăcerea de a conduce şi performanţe de mediu şi de siguranţă de excepţie.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info