• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Peste 300 de copii au desenat pe faianta la Ora de desen organizata de Cesarom

Peste 300 de copii au desenat pe faianta la Ora de desen organizata de Cesarom

Peste 300 de copii cu vârste cuprinse între 3 şi 14 ani au luat parte la evenimentul „Ora de desen” organizat de Cesarom în Parcul Herăstrău sâmbătă, 15 septembrie.

„Evenimentul „Ora de desen” a atras peste 300 de participanţi. De la mic la mare, copiii au desenat cu markere colorate pe plăci de faianţă demonstrând într-un mod inedit cât de creativi sunt”, a declarat Toni Teau, Director General al Lasselsberger România, companie ce deţine brandul Cesarom.

Potrivit afirmaţiilor sale, fiecare participant a primit câte o placă de faianţă şi un set de markere şi a putut desena pe un şevalet special creat, fiind la final răsplătit cu o diplomă şi un cadou.

„Atât copiii, cât şi părinţii sau buncii acestora au fost încântaţi de iniţiativa noastră şi s-au bucurat că le-am oferit câteva ore de relaxare şi creativitate”, a mai spus reprezentantul companiei.

Copiii care au participat la „Ora de desen” au putut să îşi expună desenele pe panourile puse la dispoziţie pentru a fi admirate de către toţi trecătorii, însă, cei care au dorit, au putut să îşi ia operele acasă.

„Ne bucurăm de succesul acestui eveniment şi ne dorim să îl organizăm şi anul viitor nu doar în Bucureşti, ci şi în alte oraşe ale ţării”, a încheiat Toni Teau.

Cesarom este unul dintre brandurile cu tradiţie din România, având o istorie de peste 50 de ani. Compania a devenit, începând cu anul 2004, membră a grupului austriac Lasselsberger, acesta fiind unul dintre cei mai renumiţi producători europeni şi mondiali de plăci ceramice (gresie, faianţă, decoruri).

Odată cu intrarea în grupul Lasselsberger, compania şi-a schimbat numele în Lasselsberger  SA, dar a păstrat marca Cesarom, produsele fiind fabricate în prezent în unitatea de producţie  Sanex de la Cluj-Napoca. Grupul austriac Lasselsberger deţine 67,93% din totalul acţiunilor  societăţii comerciale Sanex SA.

În prezent, capacitatea totală de producţie se ridică la 6,7 milioane de metri pătraţi anual, Lasselsberger România comercializând prin intermediul a peste 100 de parteneri şi prin magazinele proprii o gamă variată de modele de gresie, faianţă şi plăci de decor sub forma brâurilor, medalioanelor şi decorurilor.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//