• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

I love Recycling - orice telefon mobil trimis la reciclat inseamna un copac plantat

I love Recycling - orice telefon mobil trimis la reciclat inseamna un copac plantat

În ultimii ani, telefoanele mobile au devenit o parte foarte importantă a vieţii fiecăruia dintre noi, pentru a rămâne conectaţi cu cei dragi sau cu cele mai recente evenimente. Conform estimărilor COSMOTE România, românii îşi schimbă telefonul mobil o dată la 18 luni, generând astfel un număr mare de terminale vechi, care pot deveni o sursă importantă de materii prime secundare, dacă sunt reciclate corespunzător. De asemenea, reciclarea deşeurilor electronice este o necesitate, prin prisma substanţelor periculoase pe care acestea le pot conţine.

De aceea, COSMOTE România continuă să îşi încurajeze clienţii să fie responsabili în ceea ce priveşte mediul înconjurător, contribuind în acest mod la o planetă mai curată, prin reciclarea telefoanelor mobile vechi. Prin intermediul programului I Love Recycling, compania demonstrează încă o dată angajamentul faţă de un mediu mai verde, invitându-şi clienţii să se alăture acestei iniţiative, relansată în luna martie, cu ocazia Orei Pământului.

În cadrul programului, pentru fiecare telefon mobil sau accesoriu adus spre reciclare în oricare dintre magazinele COSMOTE şi Germanos până la finalul lunii septembrie, COSMOTE va planta un copac în această toamnă şi îl va îngriji până la maturitate, pentru o perioadă de 5 ani.

Pentru a răsplăti cei mai dedicaţi şi “verzi” clienţi, COSMOTE oferă 3 smartphone-uri pentru 3 dintre persoanele care vor aduce un telefon mobil vechi (cu sau fără accesorii), până la finalul lunii septembrie, în oricare dintre magazinele COSMOTE şi Germanos. Concursul, desfăşurat pe pagina Facebook dedicată, va reuni toţi fanii COSMOTE care doresc păstrarea unui mediu curat.

Astfel, prin simpla postare a unei poze din timpul predării telefonului mobil vechi şi răspunsul la o simplă întrebare, oricine poate câştiga unul dintre următoarele terminale de ultimă generaţie: Samsung I9300 Galaxy S3 White, Nokia Lumia 710 white sau Motorola XT615 MotoLuxe White. Concursul se va încheia pe 1 octombrie, când vor fi anunţaţi câştigătorii, în baza voturilor obtinute.

La finalul ediţiei din acest an, COSMOTE România va planta un copac pentru fiecare telefon mobil reciclat în cadrul programului Adopt a Forest. Prin intermediul programului I Love Recycling, oricine poate contribui la protejarea mediului înconjurător, motiv pentru care COSMOTE invită toţi clienţii să accepte provocarea şi să aducă terminalele vechi la reciclat.

COSMOTE România avea aproximativ 6,4 milioane de clienţi la 30 iunie 2012. Lansată în 2005, COSMOTE România a înregistrat cea mai rapidă dezvoltare a reţelei din Europa, conform raportului Citigroup din iunie 2007. În mai puţin de cinci ani, COSMOTE România şi-a depăşit competitorii în ceea ce priveşte reţeaua de acoperire naţională.

În prezent, COSMOTE România oferă acoperire pentru 99% din populaţie şi 90% din teritoriu. COSMOTE România este divizia locală a COSMOTE Group, operatorul cu cea mai extinsă prezenţă în sud-estul Europei, care are o bază de 20.4 milioane de clienţi în Grecia, Albania, Bulgaria şi România.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//