• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Gradina Mega Image - Gusturi Romanesti - concurs online

Gradina Mega Image - Gusturi Romanesti - concurs online

Mega Image a lansat concursul online „Grădina Mega Image – Gusturi Româneşti”. Campania se adresează tuturor fanilor Mega Image de pe pagina de Facebook, care doresc să-şi cultive propriile fructe şi legume Gusturi Româneşti în grădina virtuală Mega Image.

„Grădina Mega Image” este un joc interactiv, în care participanţii îşi pot creşte propriile fructe şi legume în spaţiu virtual. Aplicaţia este disponibilă pe parcursul a şase săptămâni, în perioada 17 septembrie – 28 noiembrie. Campania se desfasoară prin intermediul unui joc care ofera utilizatorilor un mod interactiv de a relaţiona cu legumele şi fructele Gusturi Româneşti, marca proprie Mega Image

Aplicaţia este un joc de strategie, poate fi definită ca o mică afacere proprie, care testează abilităţile de gospodar ale utilizatorului. Fiecare participant porneşte cu un număr de galbeni, cumpără seminţe, poate cere ajutor prietenilor, are posibilitatea să angajeze grădinari (ca să termine treaba mai repede), aşteptă să crească ce a plantat, “este ajutat” sau nu şi de vreme (ploaia, soarele, grindina pot afecta sau ajuta culturile), iar la sfârşit participantul adună roadele muncii sale.

Premiile campaniei sunt chiar legumele şi fructele pe care participanţii le cultivă în mediul virtual în cursul unei săptămâni de concurs: săptămânal, vor fi oferite cinci coşuri pline cu fructe şi legume pentru participanţii cu cei mai mulţi galbeni în desagă, iar la sfârşitul campaniei nouă câştigători vor avea ediţii limitate de fructe şi legume ce vor purta numele lor şi vor fi disponibile la vânzare în magazinele Mega Image

Mega Image a lansat la sfarşitul anului 2010 primul brand privat dezvoltat local pentru produse cu specific românesc. Astfel, Mega Image şi-a întărit colaborarea cu furnizorii locali, susţinând dezvoltarea acestora şi punând la dispoziţia clienţilor produse cu specific românesc din toate colţurile ţării sub marca „Gusturi Româneşti”. De la lansarea mărcii proprii „Gusturi Românesti” lanţul Mega Image a introdus treptat zeci de produse sub acest brand în sortimentaţia sa: de la dulciuri, gemuri pâna la produse semipreparate din carne şi lactate.

În acest moment, sub marca proprie Gusturi Româneşti, de la Mega Image, se regăsesc 21 de produse din categoria legume-fructe, acestea fiind achiziţionate de la furnizori locali. Legumele şi fructele Gusturi Româneşti sunt cultivate ca odinioară, pentru ca toţi clienţii Mega Image să se bucure de gustul lor autentic românesc.

"Ca să ne asigurăm că produsele sunt de cea mai bună calitate, am căutat acele zone care sunt recunoscute pentru cultivarea fiecărui tip de legume şi fructe. De acolo producătorii locali ne aprovizioneaza cu produse proaspete. Toate legumele şi fructele Gusturi Româneşti sunt cultivate folosind îngrăşăminte naturale, iar înainte de a le pune pe raft le testăm pentru a ne asigura ca nu există reziduuri de pesticide, testarea realizându-se în laboratoare specializate şi acreditate", spun oficialii Mega Image.

Fondat în 1995, Mega Image este cel mai mare lanţ de supermarketuri din România  cu o reţea ce cuprinde 154 de supermarketuri în Bucureşti, Constanţa, Ploieşti, Piteşti, Braşov, Târgovişte şi alte oraşe, sub mărcile Mega Image (117) şi Shop&Go (37). Parte din Delhaize Group, Mega Image îşi propune să ofere, în fiecare zi, servicii de calitate şi o sortimentaţie de produse hrănitoare, sănătoase şi sigure, la preţuri accesibile.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//