La un an dupa implementarea in premiera europeana a solutiei de plata ~ PayPass in mijloacele de transport in comun din Sibiu, Tursib si MasterCard ~ continua initiativele in domeniul solutiilor moderne de plata, lansand o promotie pentru ~ biletele de ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Tursib si MasterCard ofera posibilitatea de plata a calatoriei direct in autobuz, la pret promotional

La un an dupa implementarea in premiera europeana a solutiei de plata PayPass in mijloacele de transport in comun din Sibiu, Tursib si MasterCard continua initiativele in domeniul solutiilor moderne de plata, lansand o promotie pentru biletele de autobuz.
In perioada 15 septembrie – 30 noiembrie 2012, toti cei care platesc calatoria in transportul public din Sibiu, cu un card MasterCard PayPass sau Maestro PayPass, beneficiaza de pret redus. Folosirea pretului promotional pentru incurajarea platilor cu cardul face parte din strategia MasterCard de sustinere a educatiei prin utilizare, pentru noile modalitati de plata lansate in piata.
Astfel, pretul unui bilet de calatorie platit, direct in autobuz, cu un card MasterCard PayPass sau Maestro PayPass va fi de 0,89 RON, redus de la 1,5 RON, tariful integral practicat de Tursib.
Campania se adreseaza tuturor celor care detin un card MasterCard PayPass sau Maestro PayPass, emis oriunde in lume.
Solutia MasterCard PayPass permite efectuarea platii prin simpla apropiere a cardului de cititorul contactless, instalat, in momentul de fata, in toate autobuzele din Sibiu. Costul biletului se plateste, in doar cateva secunde, direct din contul clientului si nu presupune niciun comision.
„Multe orase din lume au implementat sisteme electronice de plata a calatoriilor direct in mijloacele de transport, de regula utilizand sisteme proprietare”, spune Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, in cadrul MasterCard Europe. „Beneficiile sunt evidente pentru regiile de transport, dar pot fi complicate pentru calatori, fiind nevoie de efort suplimentar pentru obtinerea titlurilor de calatorie. Plata calatoriei cu un card bancar, direct din contul personal, dupa ce te-ai urcat si te indrepti deja catre destinatie, este un mare pas inainte, intrucat elimina toate barierele care ar putea complica viata calatorilor, nefiind nevoie decat de un card bancar MasterCard PayPass sau Maestro PayPass, emis de orice banca din tara sau din lume.
In 2011, alaturi de Tursib si partenerul BRD Societe Generale, am reusit sa dezvoltam aceasta noua modalitate de plata bazata pe tehnologia PayPass in toate autobuzele din Sibiu, capitala culturala a Romaniei aflandu-se alaturi de mari metropole ale lumii, precum Tokyo, Liverpool sau New Jersey. In 2012, continuam initiativele pe segmentul de ticketing si lansam o campanie in premiera in Romania, demonstrand, pentru al doilea an la rand, ca Sibiu este un oras european deschis tuturor.”
In urma cu un an, in septembrie 2011, Tursib a devenit unul dintre pionierii platilor contactless la nivel mondial, iar Sibiu - primul oras din Europa care ofera posibilitatea de a calatori cu mijloacele de transport in comun, utilizand ca mijloc de plata cardurile MasterCard PayPass si Maestro PayPass, fara emitere de bilete.
Solutia de plata este implementata de MasterCard si BRD Societe Generale, fiind recunoscuta la nivel international. In cadrul celui mai important eveniment de ticketing din Europa, „Transport Ticketing”, ce a avut loc la inceputul anului in Anglia, aceasta solutie a fost prezentata in fata liderilor mondiali din domeniu.
S.C. TURSIB SA este societate pe actiuni, cu actionar unic Consiliul Local al Municipiului Sibiu. Pentru cresterea mobilitatii si a comoditatii calatoriilor in transportul public, societatea a montat, in toate cele 90 de autobuze, 181 de aparate contactless. S-a urmarit astfel eliminarea posibilitatii de fraudare avand ca motivare lipsa punctelor de vanzare din anumite statii Tursib. Au fost instruiti conducatorii auto si inspectorii de trafic despre modul de utilizare a dispozitivelor contactless, aceasta contribuind la apropierea de calatori. Pana acum, acest sistem a avut un impact rezervat asupra publicului calator, astfel incat MasterCard si BRD au conlucrat si vor conlucra pentru dezvoltarea sistemului. Impreuna stabilim un plan de masuri, astfel incat, pana in 2014, titlurile de calatorie vandute prin intermediul cardurilor contactless sa ajunga la 15% din totalul titlurilor individuale de calatorie.
In perioada 14-16 octombrie, sistemul va fi prezentat la conferinta UITP de la Bruxelles, de catre Directorul general al societatii Tursib, Adrian Popa, ca o componenta a prezentarii sistemelor de ticketing in orasul Sibiu.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info