• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Ziua Recoltei la Billa, in cadrul Targului de Toamna

Ziua Recoltei la Billa, in cadrul Targului de Toamna

Billa România sărbătoreste Ziua Recoltei în cadrul Târgului de Toamnă în 23 de filiale din tară. Târgul va fi organizat pentru a veni în ajutorul gospodinelor care se gândesc deja să îsi umple cămara pentru iarnă. Astfel, timp de 10 zile, începand cu data de 13 septembrie, toti doritorii vor putea găsi în parcarea si în interiorul magazinelor BILLA, spatii special amenajate pentru cumpărăturile de sezon.

Ziua Recoltei este organizată special pentru clientii BILLA, oferindu-le astfel o alternativă inedită de cumpăraturi. Toti cei interesati vor putea cumpăra produse proaspete, românesti, în cantităti mai mari la preturi accesibile, din spatiul dedicat exclusiv acestui eveniment, localizat în parcarea sau in interiorul magazinului. Aici ei vor găsi o gamă variată de legume si fructe proaspete. Decorul vesel de toamnă din cadrul târgului îi va ajuta pe participanti să intre mai usor în atmosfera de sărbătoare.

„Clientii nostri sunt cei mai importanti, de aceea dorim sa le oferim mereu ceva nou si inedit. Pe langa produsele de calitate cu care s-au obisnuit deja in magazinele noastre, dorim sa le oferim mereu o experienta cat mai placuta de cumparaturi si cele mai bune servicii. Astfel, în septembrie îi asteptăm la Târgul de Toamnă cu cele mai proaspete si gustoase legume de sezon, perfecte pentru pregătirile de iarnă”, spune Sorana Georgia, CEO BILLA România.

Evenimentul se va sarbători în parcarea magazinelor BILLA Titan (Bucuresti), BILLA Dr. Taberei (Bucuresti), BILLA Barbu Văcărescu (Bucuresti), precum si în filialele din Brăila, Iasi, Timisoara, Ploiesti, Oltenita, Galati, Bacău, Timisoara, Arad, Satu Mare, Baia Mare, Cluj, Reghin, Craiova, Râmnicu Vâlcea, Sfântu Gheorghe, Medias, Sibiu si Deva.

REWE International AG este liderul de piată în Austria pe sectorul de produse alimentare si de drogherie si unul dintre cei mai mari angajatori din tară. La nivel international, REWE International AG are un număr total de 72.000 de angajati care lucrează în aproximativ 3.600 de magazine. În anul 2011, cifra de afaceri a companiei a crescut la 12.443 miliarde de euro.

Compania este parte a REWE Group, unul dintre cele mai importante grupuri din Europa care activează în retail si turism. În prezent, 323.000 de angajati lucrează în cadrul REWE Group în 13 tări europene, iar cele aproximativ 15.700 de magazine au generat o cifră de afaceri de peste 48 de miliarde de euro.

REWE International AG are sediul central în Wiener Neudorf si operează retelele BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA si ADEG, precum si alte branduri proprii. Compania este de asemenea activă pe piata de turism din Austria, prin BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR IhrUrlaub si PENNY PACK´N´GO. În plus, REWE International AG operează cu succes pe segmentul de supermarketuri în Italia si în alte 7 tări din Europa Centrală si de Est: Bulgaria, Croatia, Republica Cehă, România, Rusia, Slovacia si Ucraina.

BILLA România: BILLA este prezentă pe piata din România din februarie 1999 când a deschis primul supermarket din Bucuresti. În prezent, BILLA operează 66 de magazine în cele mai importante orase din România. Principalele valori BILLA sunt calitatea ridicată, preturile scăzute si varietatea produselor. Compania detine brandurile proprii Clever, MY si BILLA, Clever fiind una dintre cele mai cunoscute si apreciate mărci proprii din România. BILLA România este unul dintre cei mai importanti anagajatori din România si a creat până în prezent peste 3.500 de locuri de muncă în întreaga tară.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//