• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Cesarom invita copiii sa deseneze pe placi de faianta, in Parcul Herastrau

Cesarom invita copiii sa deseneze pe placi de faianta, in Parcul Herastrau

Cesarom, liderul de piaţă în vânzarea de plăci ceramice, îi provoacă la creativitate pe copiii cu vârsta cuprinsă între 4 şi 14 ani. Astfel, producătorul de plăci ceramice îi aşteaptă pe cei interesaţi sâmbătă, 15 septembrie, între orele 10:00 – 14:00, în Parcul Herăstrău, la un eveniment inedit - „Ora de desen”.

„Pe 15 septembrie desenăm în parcul Herăstrău! Îi aşteptăm pe toţi copiii pasionaţi de desen, alături de părinţii lor, să ia parte la o experienţă unică – aceea de a desena pe plăci de faianţă”, a declarat Toni Teau, Director General al Lasselsberger România, companie ce deţine brandul Cesarom.

Copiii care vor veni în parc la evenimentul „Ora de desen” vor avea ocazia de a arăta cât sunt de talentaţi în faţa părinţilor şi a spectatorilor. Având ca suport o placă de faianţă Cesarom care ţine locul unei pânze, aceştia vor putea desena folosind markere colorate.

„Fiecare copil care va dori să participe la experienţa pe care o propunem va avea la dispoziţie un şevalet special creat pentru acest eveniment şi un set de markere permanente. Cu această ocazie le oferim celor mici câteva ore în care să îşi exerseze talentul la desen într-un cadru relaxant şi distractiv”, a mai spus reprezentantul Cesarom.

Locul exact al desfăşurării evenimentului este Aleea Michael Jackson, situată la intrarea dinspre Arcul de Triumf din Parcul Herăstrău.

Cesarom este unul dintre brandurile cu tradiţie din România, având o istorie de peste 50 de ani. Compania a devenit, începând cu anul 2004, membră a grupului austriac Lasselsberger, acesta fiind unul dintre cei mai renumiţi producători europeni şi mondiali de plăci ceramice (gresie, faianţă, decoruri).

Odată cu intrarea în grupul Lasselsberger, compania şi-a schimbat numele în Lasselsberger  SA, dar a păstrat marca Cesarom, produsele fiind fabricate în prezent în unitatea de producţie  Sanex de la Cluj-Napoca. Grupul austriac Lasselsberger deţine 67,93% din totalul acţiunilor  societăţii comerciale Sanex SA.

În prezent, capacitatea totală de producţie se ridică la 6,7 milioane de metri pătraţi anual, Lasselsberger România comercializând prin intermediul a peste 100 de parteneri şi prin magazinele proprii o gamă variată de modele de gresie, faianţă şi plăci de decor sub forma brâurilor, medalioanelor şi decorurilor.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//