• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

LeasePlan - profit net de 123 milioane euro in semestrul I, 2012

LeasePlan - profit net de 123 milioane euro in semestrul I, 2012

LeasePlan Corporation, cea mai mare companie de management de flote şi autovehicule din lume, a făcut publice, pe 28 august, la Almere, Olanda rezultatele obţinute în prima jumătate a anului 2012. Cele mai importante sunt următoarele: La 30 iunie 2012, profitul net în semestrul 1 a fost de 123 milioane euro. Portofoliul de contracte de leasing a atins cifra de 14,9 miliarde euro. Un grad de adecvare a capitalului şi un indicator al fondurilor proprii de nivel 1, de 15,1%, în creştere uşoară comparativ cu nivelul atins la sfârşitul anului 2011, respectiv 14,9%. Vânzarea cu succes a două emisiuni de obligaţiuni negarantate în valoare de 500 milioane euro şi, respectiv, 700 milioane euro, în primele două luni ale anului. Rambursarea unei părţi semnificative din obligaţiunile garantate de Fondul de Garantare din Olanda, respectiv 1,25 miliarde euro, în februarie şi 2,5 miliarde dolari, în mai. Valoarea depozitelor constituite de clienţii de retail ai LeasePlan Bank a atins cifra de 3,9 miliarde euro.

„În pofida schimbărilor şi obstacolelor economice, politice şi de reglementare apărute la nivel mondial, în special în zona euro, LeasePlan continuă să aibă rezultate bune şi să contracareze impactul imprevizibil al evenimentelor de pe piaţa internaţională”, a declarat Vahid Daemi, Preşedinte şi Director General Executiv, LeasePlan Corporation.

Profitul înregistrat de LeasePlan Corporation în semestrul I al anului 2012 se ridică la 123 milioane euro, în scadere cu 13 milioane euro faţă de perioada similară a anului anterior. Diferenţa se datorează înregistrării în contabilitate, în prima jumătate a anului 2011, a unor venituri extraordinare în valoare de 30 milioane euro, precum şi a unor cheltuieli extraordinare reprezentând beneficii pentru angajaţi. În cazul în care nu luăm în considerare aceste două elemente, profitul din 2012 corespunde nivelului înregistrat în semestrul I al anului anterior. În ciuda faptului că rezultatul nu demonstrează „întoarcerea la performanţele obţinute anterior crizei”, aşa cum anticipam în rapoartele precedente, putem spune fără îndoială că rezultatele obţinute în ultimii ani demonstrează că LeasePlan „a trecut cu brio testul crizei”, spun oficialii companiei.

"Dacă e să facem o comparaţie cu anul 2011, putem constata, de asemenea, că perspectivele de pe pieţele pe care suntem prezenţi s-au înrăutăţit considerabil faţă de anul anterior. Numărul de autovehicule administrate a scăzut de la 1.328.000, în decembrie 2011, la 1.327.000, în iunie 2012. Scăderea reprezentată de cele 1.000 de vehicule (comparativ cu creşterea de 3.000 de vehicule înregistrată în prima jumătate a anului 2011) este cauzată, în primul rând, de recesiunea resimţită în mai multe ţări în care LeasePlan Corporation îşi desfăşoară activitatea".

"Deşi, în general, rezultatul obţinut este stabil şi solid, există anumite componente ale profitului care înregistrează variaţii semnificative. Valoarea totală a veniturilor din exploatare şi a venitului net din investiţii financiare au scăzut raportat la perioada similară a anului trecut, cu 12 milioane euro (-2%). Aşa cum am menţionat deja, principalul motiv pentru această diferenţă este venitul extraordinar de 30 milioane euro înregistrat în anul 2011, provenit din recuperări de TVA".

LeasePlan a înregistrat un venit net din dobânzi extrem de ridicat, în creştere cu 16 milioane de euro. Creşterea se datoreaza, în primul rând, măririi volumului portofoliului de contracte, generată de majorarea preţului mediu al contractelor de leasing.

Rezultatele generate din vânzarea de vehicule sunt diferite de la o ţară la alta, anumite state europene înregistrand pierderi semnificative din vânzarea vehiculelor la încetarea contractelor de leasing, în timp ce în alte ţări s-au înregistrat rezultate pozitive. Rezultatul total a fost în creştere cu 10 milioane euro, ulterior scăderii de 3 milioane euro raportată în 2011.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//